FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja, idag tittade man på episode 22 av Prison Break. Efter 2 seasons, måste jag säga att jag tycker Prison Break helt klart är den bästa serien jag sett. Varje episode är minst lika intressant som en bra film ... jämför man med ex. Lost (serien är bra) så är dem i vissa episodes 7 gånger hos läkaren, 10 gånger efter matjakt, 3 gånger och bygger nåt ... men men ...
Vilken serie tycker ni är den bästa serien? Någon serie som är riktigt bra som man inte tittat på kanske? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Married… with Children
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bäst: Seinfeld och Kvinnofängelset (Prisoner).
![]() Bäst just nu: Prison Break, 24 och Heroes. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
prison break, lost, heroes, family guy, weeds, one tree hill!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Simpsons!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Edit: Tömde quoten och flyttade ut min text från den.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lost säsong ett är det bästa som någonsin har producerats i TV. Tvåan och trean är väl något sämre men fortfarande bra serie. Det folk retar sig på är väl att det avslöjas för lite varje avsnitt. Hade ett avsnitt varit 3 timmar hade nog inte folk klagat över att det händer så lite. Det händer en hel del, bara att det är välgjort och inte ihopslaffsat som i Prison Break.
En serie på uppgång är dock Heroes. Lite besviken i början men nu har det börjat arta sig ordentligt. Prison Break får klassas som ologisk smörja. Möjligtvis underhållande men serien är till för dem som inte orkar att tänka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Lost började bra, men blev dåligt för att de drar ut på skiten. Känns som att de inte vet hur de skall avsluta det själva.
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag kunde utan problem följa Oz varje kväll förr. Den serien var lite speciell. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Prison Break s2e22 var riktigt usel, såg den just. Det är lite för krystat när det hela tiden går åt helvete vad de än tar sig för..
Lost har ryckt upp sig rätt bra tycker jag även om den inte når upp till första säsongens höjder. Dexter rekommenderas. Säsongen avslutas ordentligt och nästa säsong kommer vara fristående från den första om jag förstått rätt då varje säsong baseras på en bok som är fristående. Ogillar egentligen hollywoodproduktioner när det kommer till film men det är rätt skönt att ha 40 minuters hjärndöd smörja att kolla på på kvällen ibland. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|