Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Eniro vinklar omdömen efter företags klagomål

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-22, 15:49 #1
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 524
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 524
Jag blir ännu mer sur på Eniro nu.

Efter att blivit blåst på en bensinmack där jag bor har jag skrivit ett negativt omdöme på deras "Eniro sida" vilket har godkänts. Efter några månader får jag mail att mitt omdöme inte följer riktlinjer och inte godkänts. Dvs att de har tagit bort mitt omdöme efter att det varit godkänt i några månader.

Då skriver jag givetvis ett nytt och lite mer lättsamt och det blir godkänt igen. Nu fick jag ett mail att det inte var godkänt längre.

Surfar in på Eniro och slår upp mackens sida och vad ser jag där? Utav de 10+ omdömen som fanns innan är 5 st kvar varav ALLA är FEM STJÄRNOR!

De har tagit bort ALLT negativt om detta företag. Troligtvis har de ringt in och beklagat sig och Eniro har "åtgärdat".

Det är verkligen usel stil. Ta bort omdömessystemet om det inte går att använda.

Man kan verkligen vinkla det hur man vill om det räcker att ringa till dem och få negativa omdömen borttagna.

Jag kan garantera att de femstjärniga som skrivits har varit av personalen själva och ingen annan.

Eniro är fan riktigt uselt med sina dyra infosidor, annonsering och vinklade tjänster. Gör de någonting bra förutom att hjälpa gamla tanter som inte har internet att leta telefonnummer?
Wojt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017