FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vet att nattstad har en bra funktion, de visar alla dina kontakter på MSN listan som du bockar för vilka du vill skicka sidan till, någon som har den funktionen?
/David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Följdfråga:
Är det någon som vet hur man spärrar att någon skickar sånt till ens msn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag har en funktion som hämtar alla msn addresser tillen array i php, hör av dig om det är något du är intresserad av.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
jag löste nog det redan, men återkommer när jag testat så att allt funkar. Vill inte att det skickar mail till alla man råkar ha i MSN.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
för er som skickade pm jag ska leta fram funktionen under morgondagen(alternativt på lördag) men jag använde mig av något färdigt "ramverk" för msn och modiferade en del. Vet inte om det fungerar med senaste msn protokol etc men det lär vi märka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Vart det inte snack om detta tidigare?
Att det inte var så väldigt önskat sätt att skicka reklamen? Även att det bröt mot någon regel? Då personerna på msn inte bett om att få något alls. WN Tråd |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När det var uppe senast hade väl "tips" brevet skickats till samtliga kontakter, i det här fallet verkar det vara så att man får välja vilka som man vill tipsa.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Det borde väl vara lugnt om det är så att man hjälper folk att snabbare hitta adresser. Själv skulle jag aldrig orka fylla i adresser men kanske tanka hem om jag litade på sajten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|