FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag driver fansidan TuvaNovotny.com och brukar varje vecka skicka upp en länk varje vecka som har något med Tuva att göra.
Nu börjar länkarna att sina och min främsta informationskälla är Google. Finns det någon tjänst som föreslår en slumpmässigt vald sida från resultatet av Google. Det vill säga att om mitt sökord är "tuva novotny" så blir resultatet någon slumpmässigt vald sida från Googles databas. Jag har redan sökt efter någon liknande tjänst men har inte funnit den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag föreslår att du använder dig av en egen länksamling och plockar en slumpad länk därifrån. Annars kan du länka till en helt okänd sida som kanske innehåller oönskat material, så att säga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är inte tänkt att jag skulle länka direkt till den där tjänsten, utan jag skulle bara vilja använda den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ...eller är önskemålet att du ska komma in på den slumpvalda sidan direkt efter sökningen på ordet ungefär som "I'm lucky"-grejen?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |