FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har publicerat en rapport om köpbeteenden på nätet, dvs när konsumentern handlar, var de bor osv. Den finns tillgänglig under nedanstående länk att ladda ned för alla intresserade Webmasternetwork medlemmar.
http://www.e-handelsbarometern.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tackar.
Kunde du inte sammanfattat vilka som är sämst på att betala också? Eller är det en företagshemlighet? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Intressant läsning.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Luktar smygreklam Sebastian.
![]() Hade det inte varit för att den varit så bra och till nytta för så många på WN hade den åkt i papperskorgen, gjorde länken klickabar förresten. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för den! Det var mycket intressant läsning, jag tycker det är helt ok att folk kan få lite reklam för sina tjänster när dem lägger ner så pass mycket energi på att hjälpa mig och andra.
![]() skoterförsäljning-online.se nästa!? (ursäkta mina fördomar alla norrlänningar :P) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack, intressant!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fin särskrivning i headern.. "köp beteenden".
I övrigt så var det ju läsvärt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Fin rapport. Men satsa på en copywriter eller i alla fall någon som korrekturläser texten. Det var inte så bra kvalitet på svenskan. *Klaga*
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tror inte på teorin att Stockholmare handlar mer pga snabbt bredband....sådant skule nog bara en Stockholmare fast i stressen själv komma på :-)
Tror mer på vad mina kunder säger, att de tar sån förbannad tid att ta sig hem från jobbet med kollektivtrafik så att det finns inte tid att springa i affärer och på helgerna vill man vara ledig. Men vad vet jag som norrlänning :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Tråkigt bara att så många som vill betala med faktura inte kan. Skrämmande många med betalnigsanmärkningar är vår erfarenhet sedan vi började med fakturering i juni. Så många som hälften faller bort.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|