FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Jag vill veta vad ett domännamn som Debattera.Com kan vara värt? Finns det någon som är villig att köpa det för omkring 10 000 kr? Skriv gärna vad ni tycker att det är värt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ärligt talat tycker jag inte det är en vidare bra domän. Svenskt ord med ".com"-domän har jag aldrig fastnat för. ".se"-domän vore isåfall bättre.
Så några 10 000 kr lär du inte få. Fast om du fixar en bra PageRank och bra besöksiffror kanske du kan få 10K. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Om det är Com eller Se spelar ingen större roll, eftersom .se är reggat av någon annan och det används inte.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Ja, men den dagen den kommer upp med en sida, så kommer din .com stå i skuggan......Sidan (domänen) skulle endast kunna säljas för 10k om du hade en aktiv sida på den. Själva domänen är inte värd pengar i den klassen. Min åsikt i alla fall.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
det om något spelar väl en väldigt stor roll när man pratar svenska domän eller?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
Men givetvis föredras .se för någon svensk tjänst. Men .com fungerar lika bra för content. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
Allt från registreringsavgiften till några hundringar, ifall du nu har tur och får sålt den.. Tror inte så många är intresserade. Utan .se är den ganska värdelös.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske funderar han på att registrera ett ledigt namn, men är smart nog att inte tala om vilket namn det är innan han registrerat det
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|