FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
![]() Du som WN-medlem är extra välkommen till denna debatt om Internets framtid. Hur ser Internet ut om 10 år, på vilket sätt är det integrerat i våra liv och hur viktigt är det för vår vardag? Det är gratis att besöka denna debatt! Deltagare: InternetWorld Magnus Höij, chefredaktör (moderator) Tradera.com Daniel Kaplan, grundare Prisjakt.nu Jonas Bonde, grundare Jens Of Sweden Jens Nylander, grundare Manolo.se Björn Jeffery, grundare Professor i Informatik Kurt Sandkuhl När? 5:e oktober KL 16.00 Var? Jönköping, Internationella Handelshögskolan (se "travel information" på hemsidan) Varför? Träffa grymma människor och bli inspirerad Denna debatt är en del av "JSA Entrepreneurship Day 2006" och arrangeras ideellt av studenter på Internationella Handelshögskolan i Jönköping. Jag är själv projektledare och därav denna debatt... Passa på att även besöka föreläsningarna under dagen. Jens "Of Sweden", Daniel från Tradera och Therese Albrechtson berättar om sina framsteg och misstag. Allt är gratis. På kvällen har vi en "Mingelkväll" där Magnus Betnér underhåller (snaggade unga kaxiga killen i parlamentet) samt "speeddejting" med entreprenörer. Besök vår hemsida på http://www.jsa-eday.com (program för dagen mm) Hör av dig till [email protected] och berätta om du kommer eller om du behöver hjälp med ev. hotell. (denna nyhet är clearad med Thomas) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är ett ideellt evenemang i en ideell förening. Studentkåren vid Internationella Handelshögskolan ligger bakom detta evenemang.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Visst, trevligt men måste ni posta så breda nyheter så startsidan blir helt fuckad :\
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen anmälan behövs? Kom precis hem från Nordic Game 06 så man är på hugget för mer =)
Verkar bli en mycket trevlig tillställning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Wow vad roligt - här i stan också!
![]() Jag kommer gärna! Kommer ihåg att jag tidigare varit i JP-Aulan och lyssnat på Jonas Birgersson, men en heldag med flera talare + debatt låter ju kanon! Behövde man anmäla sig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kommer
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lär nog dyka upp.. 1 timme ifrån mig bara (enkelresa med bil). Kanske några öl framåt småtimmarna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
manolo.se ? aldrig hört om den sidan förr?
stor? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|