FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Herrejävlar.. om det är idioter som dessa som feedar Jamba/Jamster med 3 GBP i veckan så vetefan om man ska fortsätta vara negativ till deras business.. nästan så de förtjänar det..
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Men hjälp!
Tragiska stackare... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Undrar om den lilla tuffa grabben ens själv inser att han är tönt? Försöker verkligen verka cool, kanske lite svårt i sammanhanget...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nicke85: Tyckte lillen var den som var coolast utav dom. Den andra i bakgrunden studsade bara runt.
Men men. Dagens ungdom, för mycket fritid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Man vet inte om man ska skratta eller gråta (väljer nog skratta)!
På tal om det, är det någon som kommer ihåg en sida (för typ fem år sen) där det var en bild på en formel1-bil i full fart och med ett motsvarande, nästan identiskt, ljud till (typ en sida som det mejlades om mellan kompisar). Det var sjukt roligt kommer jag ihåg. Hoppas att det är samma kille som har gjort crazy frog, tror jag skulle vara duktigt sur annars. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skärpning grabbar, hur gamla är dem? 10? Har man inte gjort töntigare saker själv i den åldern eller?
Värre är när vuxna människor fjantar sig på det viset. Hur som hälst var det kul att se, var tvungen att slänga upp en länk på en av mina sidor också.. =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Exet kan vara "lite" stötande... Jag tycker filmen är skön. Roliga ungar. Kreativt i alla fall....
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Seriösa ungar..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
zn4rk: Precis den ja, jag tror nog sidan blivit utvecklad sen sist eller så har han tagit den. Hursomhelst, visst är det en kopia?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|