FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
När jag reggade ett domännamn reggade sedan "Göran Gluck" och name navigation två omkringliggande domäner som jag nu skulle vilja köpa tillbaka. Är det någon som vet hur jag ska få tag på den som köpt domänerna? Ungefär hur mycket brukar man få betala? De är ju knappast värda något alls för den som har dem! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
GG är bara målvakt, men personerna bakom NN finns här på WN. Dom brukar inte vara så pigga på att sälja tillbaka domännamn, men du kan ju maila och fråga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Varför är det ingen här som berättar öppet, vem är det här på forumet som ligger bakom NN istället? <_<
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Namnnappare står mycket lågt i kurs, kanske därför..?
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Nja, jag är nyfiken, för jag har för mig att de utvecklar ju inga alls sidor (tror jag) och det skulle vara kul och veta vem på forumet det är. Tycker annars inte att det är något konstigt med det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ifall de bara säljer för sexsiffriga belopp är de ju dumma i huvet. En domän med 10 oönskade besök om dagen kan ju inte vara värt ett skit för dem. För övrigt tycker jag att det borde finnas en oberoende kontrollorganisation som kollar igenom domäner som inte används/stulits och släpper dem fria. Antingen det eller så borde de höja priserna till minst 500kr/domän, för som det är nu kan ju namnnappare köpa hur mkt skit som helst i princip gratis!
Frågan är hur mycket det skadar en hemsida där endast .com fungerar... ska jag överge den gamla och sattsa på en ny domän, eller spelar det ingen större roll? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Om de bara? De kanske inte är i behov av att sälja såvida inte någon i behov av domänen lägger ett bra bud?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |