FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tja,
Jag är ute efter en enkel och bra HTML guide som går igenom det väldigt kort från grunden med hur man skriver en sida med en bild och lite text. Vad är och vad är etc. Det är nämligen så att många kunder (ägare till hemsidor) vill kunna ändra lite men är inte lärda i html. Då är det bra att kunna skicka över en länk som snabbt går igenom allt. Och det tar sån tid att sätta sig att författa en egen även om det vore bäst på sikt Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Att låta kunder ändra i HTML-koden själva om de ingen kunskap har brukar sluta i katastrof. Satsa på en enklare editor istället, finns just nu ett par aktiva trådar i detta forum om sådana.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Passagen har en guide för riktiga blåbär som du hittar här. Jag lärde mig själv en hel del av den guiden. Jag har en webmaster som gör det mesta åt mig, men arbetet går helt klart lättare sedan jag lärde mig lite html själv. Nu slipper jag ringa honom varje gång jag hittar ett litet stavfel på någon av mina sidor. Php koden håller jag mig däremot fortfarande borta ifrån.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|