FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
vems? Aldrig fått så mycket spamskit som jag har fått av denna jävla sida.
Nu vet jag vem det är.............. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Denna gången har även jag hamnat i fällan.
Känns som om de kan lägga till sin msn lista för att få mer poäng (eller dylikt). Får normalt aldrig dessa inviter men de är ifrån människor som har mig på msn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har fått ett tips från en person (som jag ej känner) som tipsar om denna tävlingen, går tävlingen ut på att den användare som sänder ut mest spam vinner?
Företaget i fråga som står bakom hela tävlingen ser ut att vara, ja just det, Mobajl.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Har också fått spam från dem.
Jag undrar vad och hur de egentligen tjänar på den sidan? Sedan är det ju ingen som vet om de nånsin kommer ge bort mobilen ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Japp det verkar vara många som har fått massor spam där personer i fråga tipsar om Vinnmobilen.se. Skulle vara intressant att få höra Mobajl åsikt i frågan.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
också fått ett par mail, och ett mail till en mycket mycket mycket förvånad adress...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vill inte alla vinna en mobil? Ni måste ju se möjligheterna till detta och inte bara det negativa
![]() Men givetvis håller jag med. Har själv fått skiten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Fick mitt tredje mail nu, det här är löjligt.
Tror nog jag skall ta och skapa en msn-adress och sedan radera mail-kontot. Får jag mer efter det (ifrån vinnmobil och dylikt) så vette fasen vad man gör.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag funderade ett tag på att lägga in adressen mailet kom ifrån på nåt bra ställe så alla spamrobotar hittar den. Några tips? (Förutom att spamma sina egna sidor eller en massa forum.)
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|