FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
flymeto.eu kan vara ett kap i rätta händer, skicka mig ett PM eller mejl vid intresse.
Utrop på 6100 kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som sag man måste förstå varför - för att den ska ha värde... värde utanför EU handlar det om...
flymeto.com är typ värdelös... eller någon annan toppdomän med samma ordkombination, eftersom .eu troligen kommer bli världens näst största domän om 3-5 år så kanske du förstår lite bättre - Flyg mig till EU. För att köpa denna domän tro jag man måste vara lite mer motiverad från början och inse egenvärdet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det finns väl ett företag som heter FlyMe?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
FlyMe är ju trots allt inte ett "påhittat namn som inte betyder nåt" (ta SAS som ett exempel), utan betyder just "flyg mig" på engelska. Om man däremot hade typ SASto.eu skulle det nog varit lite "värre". Eller typ flyme.eu utan "to"... Bara min egna lilla reflektion... Nu vaknade jag precis efter tre härliga timmar med sömn, så ev är det här inlägget skrivet som f*n, eller kanske tom helt oförståligt... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Eh, SAS står väl för Scandinavian Airlines?
![]() ![]() Nä vad jag menade var att man red lite på FlyMe:s varumärke om man nu skulle börja med FlyMeTo ![]() Men det finns ju eviga diskussioner här på forumet om andra domäner som är mer tvivelaktiga ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Är inte bäst på att förklara (som märks ganska tydligt i de två inläggen av mig idag ![]() Men visst, jag förstår lite vad du menar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
.info syndromet flyttar till .eu.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Flyme + ordet "to" förlorar direkt i eurid. Flyme är rätt känt och det kan liknas vid absolut som vunnit flera tvister med domännamn som haft med absolut i domännamnet. Domänen flymeto.eu är dock värdelös och det är föga troligt att flyme bryr sig om denna domän. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|