FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ny Teknik Någon från WN representerad? ![]() EDIT: Originalkällan (Internetworld) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nja, Sam är aktiv här då och då.
Men jag blev riktigt besviken på att det inte fanns speciellt mycket som kändes nytt av det som presenterades där.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag vet inte ja, tycker hela dendär listan är mer eller mindre skrattretande, nog finns det väl andra personer med mer eld i baken än de som där presenterats.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Listan känns lite som enbart företag som betalar IDG hamnar med där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tyvärr är det ju så i företagslivet att de bästa lösningarna inte alltid är de mest "hetaste". Allt handlar om pengar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kreditor var med i listan vilka brukar synas här på forumet ibland. Personligen tycker jag de är väl värda sin plats där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja jag tycker att alla företagen är värda sin plats där. De är ju faktiskt framgångsrika med sina lösningar och det var väl det IDG's artikel handlade om.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nja.. jag borde ha varit med ;-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag har spelat dataspel på nätet i mååååååååååååååååånga år och inte hittat 1 spel utan fusk. Speciellt i de stora spelen som CS m.fl. förekommer ju fusk hela tiden. Då man inte kan garantera fuskfri spelande så kommer det bli jätteproblem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||