FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag finner det på något vis lite lustigt att siten är gjord i asp och körs på en IIS.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har alltid tyckt att det är skumt med människor som optimerar en sida för Firefox men använder teknologier som ASP.net och IIS. Kanske är jag bara en fanatisk Firefox-anhängare men man kan inte delta i "kriget" genom att hoppa i säng med Microsoft-produkter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det skulle bli ett lustigt land om varken patent, mönsterrätt eller varumärkesskydd skulle existera...
Det värsta av allt, är att jag faktiskt tror att de kommer lyckas få de där 4%. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Inget fel med att göra så alls. Kan bli kul att se hur det här går. Jag är dock besviken på Bodström. Man skall inte sätta okunniga människor vid IT-rodret.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Jag tror inte det kan bli sämmre än dagens regering är, dock bör det finnas andra frågor som är viktigare.
Dock tycker jag det är fel att den nya lagstiffningen inte är demokratiskt vald utan endast via mutor och maktmissbruk från film och musikbolagen. Inte fan har Svenska folket röstat ja på den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja, just nu så känns det mest som det kvittar hur det går i det kommande valet. Men det är kanske bara jag som känner så?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns en intervju med "partiets" skapare:
IDG Tycker själv det hela verkar lika seriöst som Kalle Anka-partiet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
Men det slöddret som idag sitter i riksdag / regering är inte värt sitt namn. Det är lögnare, klåpare, idioter och fuskare som gör allt för att tjäna sin egen vinning och inte medborgarna som valt dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vilka dårar.. det är ju en befängd id´e.
(angående patriks inlägg så, ja, du lyckades få in gnäll på regeringen i denna tråd med) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|