FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den första auktionen efter sommaren är nu startad. Den avslutas 10 september klockan 10 och vi fortsätter med tre minuters mellanrum mellan auktionerna.
Startpriset är som vanligt en krona och ni kan följa auktionen på http://www.Auktioner.se Vi kommer att köra nya auktioner den första oktober, november och december. Denna månad auktionerar vi ut följande namn: • 7cardstud.se & 7-card-stud.se • begagnat.se • belgium.se • bok.se • business.se • e-shop.se • flygbiljetten.se • frukost.se • international.se • sävenäs.se & savenas.se • kosmetika.se • lastbilar.se • music.se • sparesan.se & sparesan.com • stadshotellet.se & stadshotellet.com • tatueringar.se • vapen.se • vattenskotrar.se & vattenskotrar.com & vattenskotrar.nu • woman.se • www.d.se Kostnadsfri escrow-service ingår via vår samarbetspartner Name ISP. Direktlänk till auktionen: http://www.Auktioner.se Auktionen ligger redan live och avslutas 10 september klockan 10.00. Om du är intresserad av något av våra övriga domännamn, som inte ligger till salu på Tradera, så hittar du dessa på den här sidan: http://domains.auktioner.se Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag gillar verkligen: begagnat.se, bok.se, kosmetika.se, lastbilar.se, tatueringar.se, vapen.se
Dessa är ju helt ok med: business.se, frukost.se, music.se, woman.se
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tillägg: EMD / nyckelordsdomäner är ju uppenbart inte lika heta som på den tiden som Google premierade dessa rejält, men bok.se är i mina ögon en superduperdomän.
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sista dagen idag.
Auktionerna börjar räknas ner klockan 10.00 idag och just nu ser top 5 ut så här: Vattenskortar.se Bok.se Woman.se Vapen.se Begagnat.se Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag vann tydligen auktionen för domänen bok.se, men har inte tid att sätta tänderna i den just nu. Så om någon är sugen på ett samarbete, skicka ett pm!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Grattis! Ett väldigt överkomligt pris för den tycker jag.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
missade detta, vad blev slutpriserna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
De över 10k:
- Vattenskotrar.se/com/nu - 25501 kr - Bok.se - 20500 kr - Vapen.se - 15500 kr - Woman.se - 15100 kr - Begagnat.se - 12500 kr - Frukost.se - 11611 kr - Lastbilar.se - 11500 kr - Business.se - 10501 kr
![]() |
Svara |
|
|