FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
I dagsläget har jag ca 1.20 sidvisningar per besökare och tänkte att någon här kunde komma med deras bästa tips på hur jag kan öka detta. Jag skickar trafik ifrån Facebook till "artiklar" som jag själv skriver så jag förstår att besökarna lämnar efter dem har läst artikeln (då det var denna de klickade in för att läsa ifrån första början) Bifogar en länk och tar emot alla tips jag kan få: http://bit.ly/1pEKoLr Mvh Zebra |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Två förslag: 1. Kanske en topplista över de populärast filmerna ovanför "Senast hedrat" med någon passande rubrik. Jag vet ju inte säkert om det lockar till så många fler klick, men kanske ett test? 2. Fixa en riktig tilltalande logga och en slogan intill. Kanske något i stil med "Hedrad - Filmer som betyder något" etc. Bra för att stärka ett varumärke och göra att sidan sticker ut lite. En sådan identitet kan ge mer "authority".
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Popup när klippet har spelats klart. "Du kanske också gillar...."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När det kommer till videoklipp så vet jag att http://9gag.tv/ gör en smuttgrej för att öka antal views. Efter att klippet har spelat klart så börjar en nedräkning på 10 sek där man automatiskt kommer rätt in i nästa film (och nästa sida).
Kanske något att implementera? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag upptäckte att din "Om oss" sida länkas till två olika sidor beroende på om man är på förstasidan eller i en artikel.
doman.se/about.php samt doman.se/post/about.php (Domänen är borttagen eftersom TS använde bit.ly istället för sin riktiga) Det ser ut som att domain.se/about.php är den felaktiga versionen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Åtgärdade felet. |
|||