FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skall bli ännu mindre plats för benen i flygplan:
http://edition.cnn.com/2014/07/10/tr...iref=obnetwork |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Inte för Mr. Patrikweb
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Japp jag åker oftast första klass, med bolag som erbjuder egen svit
![]() Så är väldigt stor skillnad i storlek, 2 toaletter för 8 platser och ofta 4 flygvärdinnor ![]() Men åker man boskapsklass bör man inte gnälla för man får sämsta service och minsta plats, idag kan du i princip flyga världen över för 4-6k i boskapsklass. Med det pris minskar marginalerna och man kan inte förvänta sig något extra, medans man får betala 50-150k i första klass. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"medans man får betala 50-150k i första klass"
Skulle inte ens betala det även om jag hade 20 miljoner i kontot, kanske om jag hade miljarder. Mycket pengar! Lär bli bliggare att köpa en mass producerad privat jetplan från kina ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
Och första klass är lätt värt sina pengar, tänk när man flyger i över 12h så vill man ha en säng sova i och bra service. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är väl mer sannolikt att ett antal krisande bolag försvinner, köps upp eller får statlig uppbackning. Krisande marknader brukar rensas upp till sist även om det kan ta lite tid.
![]() |
Svara |
|
|