FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Letar efter ett hotell som tillåter stora mängder mail, det enda jag är intresserad av är att kunna skapa fritt antal mailadresser på min domän och genom dessa ska det gå att skicka 100 tals mail genom varje mailadress inom korta tidsintervaller (några minuter)
Har tidigare haft one.com för detta och har faktiskt fungerat utmärkt då deras webadministration vart helt ok och dom tillät 1000 mails per 30 min och mailadress, men nu har det strypts ner rejält. Så finns det något bra alternativ jag bör titta på med ovanstående kriterier? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mandrill by Mailchimp. Det är inte ett webbhotell dock, utan en lösning som uppfyller det du frågar efter. Så länge det inte är spam du ska skicka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om det nu skulle råka vara din sida så är den nya gränsen för one.com 25st/ 5 min |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skickade i juni ut 1600 mail på One.com och det var inga problem, men jag skickade ut dem stötvis och 50 stycken åt gången med 20 sekunders mellanrum. Jag har ett program som gör detta automatiskt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sajthotellet är ett ganska bra alternativ som en kompis använt sig utav när han varit tvungen till att skicka stora mängder med e-post.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kanske sätta upp en egen mailserver för det? Då får du helt andra möjligheter? Om begränsningar är ett dilemma dvs.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |