FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Här finns en ny möjlighet att få betalt för den hyresrätt man har idag.
Jag skrev detta inlägg här för jag tycker det öppnar möjligheter att skapa nya affärskoncept. http://www.hemhyra.se/riks/salj-din-hyresratt-vitt Låt dig inspireras till en ny och fräsch affärsidé! Tänk på att erbjuda: Ett UNIKT VÄRDE till din MÅLGRUPP med LÖNSAMHET. Kan man hitta ett just sätt att göra detta på så tror jag det finns en marknad för det i de större orterna. Senast redigerad av Conny Westh den 2013-04-11 klockan 04:19 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skulle kanske vara en verksamhet där man erbjuder ersättningsförhandling åt hyresgäster. Att stå på andra sidan och tvinga bort boende känns för mig moraliskt felaktigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Frågan är hur mycket ekonomi det är i det. Inte lätt att konkurrera med Hyresgästföreningens medlemsavgift 75-82 kronor per månad - och man kan gå med när problemet uppstår.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
I affären handlar det om de som vill lämna hyresrätten mot en ersättning. Det är den ersättningen som förhandlas och som kan ge en avkastning, kanske i procent mot förhandlad storlek eller liknande.
De som tvingas bort ligger det ingen affär i. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Allt handlar om värde, tror stor del kan tänka sig flytta utan problem för rätt summa.
Troligtvis kommer dom aldrig i hela livet få sådan chans igen. Sedan finns det säkert många som är väldigt korkade och dålig på att förhandla, som får ett skit summa bara men är ju ingen annans fel. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|