FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Har en kanske lite dum fråga men är inte alltför insatt, är ute efter att vara affiliate till Skyscanner då jag gillar deras sida personligen och vill ha den på min hemsida. Mitt problem är så här att jag endast hittat skyscanner på comission junction, vilket i sig inte är ett problem. Men det är en destinationsguide den är tänkt att vara på och skulle gärna vilja att den visar flygerbjudande från destinationen i min annons, har bara lyckats få den "vanliga" på engelska och det är inte intressant. Vill ha på svenska som jag själv ganska ofta ser via google adsense där det länkas till flygerbjudande till ställen jag sökt på, går det att ordna eller är det omöjligt att få till likadant? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Dem finns även på tradedoubler, och då får man göra en egen "widget".
Jag har så att destinationen alltid är förinställd på Copenhagen, men att användarna kan ändra denna om så önskas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jaha, jo jag har ansökt om programmet på tradedoubler.. Men såg ingen färdig grafik så antog att den inte var aktiv.
Är det svårt att göra sin egen widget eller går det smidigt? Det låter som det jag letar efter! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är väldigt smidigt!
Skyscanner SE > Information > Scrolla ner till widget > Klicka på länken |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Har varit inne och fixat en widget nu, var ju jättesmidigt!
Är det möjligt att ändra formatet på annonsen utan att scriptet förstörs? Provade att ändra siffrorna bara, men det blev fel. Skulle gärna vilja ha något annat format än vad som finns att välja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Du kan ju ändra hejvilt på widget-sidan där du hittade, genererade och CTRL-C:ade scriptet
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Nja nu håller jag faktiskt inte riktigt med dig, hade jag kunnat ändra hejvilt hade jag varit i himmelriket nu
![]() Vad jag kan se så finns där bara 4 standardformat att välja mellan och dessa är skyskrapa, leaderboard. 300x250 och 400x400 Det jag är ute efter mest är en leaderboard i 1100x90 eller vad där nu är för höjd på den, det är bredden som är viktig i mitt fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Aha, jag antog att standardformaten skulle fungera. Du får nog hoppas på att en veteran hittar tråden!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Har kontaktat dem, har inte tidigare arbetat med någon av de två eftersom jag precis börjat med affiliate.
Men en snygg hemsida där allting flyter på och är användarvänlig ger högre konvertering än en ful hemsida där annonser inte hänger ihop med övriga hemsidan. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|