FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
http://www.dn.se/ekonomi/huawei-lanserar-enorm-mobil
Frågan är väl hur stor den kan bli för att kallas mobil. En gång i tiden ville man ha så små mobiler som möjligt ![]() Det är väl troligt att mobiler och surfplattor kommer flyta ihop alltmer framöver. Själv har jag fortfarande inte funnit någon som helst anledning till att skaffa en surfplatta.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-01-08 klockan 14:02 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en Samsung Galaxy Note S2 och undrar om inte smärtgränsen går för mig ganska precis där.
Som du sa; en gång i tiden skulle de vara så små som möjligt. Kommer själv ihåg att jag hade en variant med endast två knappar per rad och så "snurrade" man upp displayen som annars låg över knappsatsen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är skillnaden på mobil och surfplatta? Är det att man kan ringa med mobilen men inte med surfplattan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det inte typ den först Samsung Galaxy Tab man kan ringa med? Jag kallar den ändå surfplatta pga dess storlek och huvudsakliga syfte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Huawei, världens största mobil? Skitsnack. Känns som att de är lite sent ute med den egenskapen.
Min första Ericsson Hotline var bra mycket större....och tyngre framför allt. ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hehe, Ericsson Hotline, där har vi en riktig mobil för riktiga män ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är inte så förtjust i smartphones. De är för stora för att vara bra som mobiltelefoner och för små för att vara bra som bärbara datorer. Som GPS för fotgängare, så är de däremot utmärkta.
Vad som dock är fantastiskt med smartphones, är att de har attraherat många tjejer, som normalt aldrig använder datorer. Det i sin tur innebär fler kunder i mina e-butiker ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Detta är ju ingen smartphone direkt utan en hybrid mellan en smartphone och tablet = phablet?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan vara en smaksak. Jag köpte för ett tag sedan SIII och kan inte tänka mig en mindre mobil. Tycker det känns konstigt att hålla i den. Men innan kunde jag knappt hålla i min SIII utan att känna att jag skulle tappa den ^^
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |