FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag söker ett arbete nu inom webbutveckling eftersom i dagsläget har jag väldigt ont om pengar och mycket som skall betalas. Är det någon som vill ha bra och prisvärd arbetskraft så hör av dig till mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad behärskar du för språk/tekniker?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan koda i HTML och CSS, alltså ifrån en Photoshop bild och göra det kompatibelt i alla webbläsare + reponsivt. Skriptspråket javascript behärskar jag också.
PHP använder som jag serverside språk, oftast med en SQL databas. Python funkar också. Har använt Github en del så det kan jag också arbeta med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Är du fortfarande bara ute efter småplocksjobb på distans från Gotland vid sidan av dina studier, eller är du ute efter ett "riktigt" heltidsjobb och är beredd att flytta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du har nog sett en av mina förra trådar
![]() Men det beror mycket på. Jag kan ju säga att det kommer vara under sommaren eftersom jag ännu går ett år till på gymnasiet så det måste du förstå. Men om det bara gäller under ja, sommarperioden skulle det gå bra. Sen självklart att jag tjänar på det med tanke på boende, mat, bensinpengar och båtbiljett. Skicka gärna ett PM om vad det handlar om. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är inte aktuellt för oss med personer som bara kan jobba en kortare tid pga den upplärningstid som finns för vår plattform. Det finns helt enkelt ingen ekonomi i det. Vi ska dock ha in sommarjobbare för arbete gällande okvalificerad arbetskraft (läs: ingen programmering, inget som har med webbutveckling att göra) men som kommer att gå att genomföra på distans. Lär inte vara vidare roligt, men det ger pengar i plånboken i slutändan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej, men vad handlar det om?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag söker någon med start från idag och någon månad framåt för ett jobb som frontend-utvecklare.
Jobbet involverar en hel del tung javascript-utvecklings, så kunskap om MVC-modellen på klientsidan är ett krav. Intresserad? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja, du kan väl skicka ett mail och berätta lite mer.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag bumpar fram tråden då jag verkligen är ute efter ett seriöst jobb.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|