FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Tänkte att jag startar en Adoperator-tråd för att underlätta diskussioner för publisher och annonsörer. För er som inte vet så jobbar vi på adoperator med klick(cpc)- och visningsannonser(cpm). Vi jobbar ständigt med att rätt annonser ska visas på rätt site och optimerar för att våra publishers ska tjäna så mycket som möjligt. Vi använder oss utav en egenutvecklat platform så om ni saknar några funktioner eller liknande så kan vi lätt lägga till dessa. Är du inte ansluten till vårt nätverk ännu så är du mer än välkommen att registrera dig på adoperator.com Adoperator sitter idag på Drottninggatan 108 i Stockholm, har ni vägarna förbi så styr vi gärna upp ett spontanmöte. Har ni några som helst frågor eller funderingar så tveka inte med att kontakta mig. Kontaktuppgifter: Carl-Henrik Sjöström Tel: +46767872213 Mail/MSN: [email protected] Skype: adoperator.calle Med Vänliga Hälsningar Carl-Henrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ni stöd för EPI Callbacks?
Tillåter ni företag att registrera sig? Om ni gör, kan de under 18 registrera sig? Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Callback med subid's är något jag försöker styra upp så bör komma upp inom kort.
Vi tillåter både privatperson och företag att registrera sig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, verkar vara bra.
Är det inte du som jobbade på Webgains innan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Registrerade mig precis, cpc och cpm lät lockande... Men helt seriöst, det var något av det värsta gränssnittet jag någonsin sätt...
Det är över mitt förnuft hur ett seriöst företag kan skapa ett så dåligt och icke-användarvänligt gränssnitt... (endel av funktionerna kanske funkar bättre i IE eller någon annan störra webbläsare dock) :| |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|