FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej! Har en blogspot-blogg som det går ganska bra för.
Statistik: http://data.fuskbugg.se/dipdip/Scree...43.10%20PM.png Har kört adsense på denna och dragit in runt 2000 kr fördelat på två månader och jag undrar om det är möjligt att kräma ur mer pengar trots att det är en blogspot? Om ja - hur då? Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Det går alltid att kräma ut mer pengar. Är det någon speciell nisch du har? Om det är fallet kan du köra cpa-kampanjer inom den nischen för att öka intäkterna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är en traditionell vardagsblogg tyvärr. Tror också att blogspot förstör en massa. Funderar på att migrera till WP+webhotell men vet inte hur jag ska utveckla sidan då.
Några CPA-tips som passar en vardagligblogg? EDIT: Registrerade mig på CPAlead nu fast jag vet inte om det är nå bra. Får testa mig fram precis som er! =) Senast redigerad av comgoran den 2011-01-21 klockan 21:15 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Vet dock inte om jag blev bannad för att jag lurade dem att klicka eller för att någon idiot klickade 20 gånger vilket många av mina vänner gjorde för att vara snälla
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Om du blev bannad så "tjänade" du väl inget? Hehe. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Cpalead är värdelöst för din typ av blogg.
Cpalead fungerar i princip bara bra på facebook, filmsidor och nedladdningssidor. Du borde kolla in double.net, tradedoubler och tailsweep |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Men tack för tipset! Har tittat på tradedoubler. Något tips på nån särskild annons som passar bloggar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jaha, då kan det vara värt med contentblocker.
Dock skulle jag avråda dig från cpalead, de har tendens att stänga av ditt konto utan förvarning. Är dina besökare bara svenskar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
http://data.fuskbugg.se/dipdip/Scree...32.20%20AM.png <-- Länder Tack för hjälpen btw! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|