FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
.SE mottagare av Utmärkelsen Svensk Kvalitet 2010
http://www.iis.se/pressmeddelanden/s...-kvalitet-2010 Citat:
..jag har även skrivit ett inlägg på min egen blogg, länk här nedan.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ett stort grattis till .SE. Det är ni säkert väl värda, jag har i varje fall inget att klaga på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Även om jag kanske inte riktigt håller med om att "Utmärkelsen Svensk Kvalitet är Sveriges mest prestigefyllda utmärkelse..."
(Undrar t ex hur många här som hört talas om den tidigare eller kan namnge någon tidigare pristagare ![]() så är det alltid kul när goda "saker" premieras och lyfts fram Grattis! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag väntar fortfarande på den stora förbättring det skulle innebära att avskaffa .SE-Direkt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
"Utmärkelsen Svensk Kvalitet är Sveriges mest prestigefyllda utmärkelse för framgångsrika organisationer."
Hade aldrig någonsin hört talas om detta innan jag såg denna topic och ingen på kontoret har heller, de tycker verkligen om att ge titlar till sig själva ^^ 2002 Domarkommittén beslutade att inte dela ut utmärkelsen 2004 Domarkommittén beslutade att inte dela ut utmärkelsen Ojdå, fanns inget företag i sverige som hade "kvalité i sina operationer" de åren verkar det som ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men sedan behöver det ju inte vara så. |
||