FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
God kväll. Undrar vilka det är man kan tänkas stöta på uppe i Stockholm på Wordcamp som äger rum i helgen...?
Ett WordCamp är kort och gott en konferens om WordPress. Citat:
Själv åker jag upp dit redan på fredagen är det tänkt, ända från Göteborg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
vart ska du sova på fredagnatten då? :P.
Fan jag är sugen.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vet inte. Har några vänner uppe i Stockholm som jag tänkt höra av mig till snarast.
Hur kirrar du boende? En annan tanke är att man inte fixar boende över huvudtaget, utan deltar i Wordcamp men även deltar i hackernatten. På så vis är man ju med under hela konferensen, och sover aldrig. Eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
fredag till lördag är ju inge helnatt dock
![]() är la någon pubrunda eller något. jag har en polare jag hade kunnat slagga hos.. annars finns hotel. Får se hur mötet med socialdemokraterna här lokalt går på torsdag. blir jag satt i nämnderna och styrelserna här i kommunen så kommer jag kanske inte kunna,. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är sant. Kanske åker upp på lördagen då, tar bara en timme med flyg.
Lycka till! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag brukar föredra tåg :P.
tar bara 2½-3 timmar och så kan man surfa o pula medans man väntar ![]() flyg ska du till flygplatsen med dyr taxi, vänta där på incheckning, sen flyg :P tåget går jag på och slappar tills jag är framme ![]() och är ofta billigare. är iofs inte hela världen för oss med lite budget men.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nästan lika dyrt att flyga som att åka tåg från Göteborg. Enda skillnaden är att man sparar runt 8-10 timmar ifall man flyger. Får se hur jag gör, men just nu lutar det åt flyg
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|