FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Jag är en kille på 22 år (ej företagare) som har bestämt mig för att öppna ett forum av Vbulletin. Som person har jag ingen erfarenhet alls utav programmering utan det jag vet till 110% är hur jag vill utforma mitt forum m.m. Forumets inriktning kommer att handla om Turkiet och ska locka nya och gamla resenärer. Se exempel www.thailandforum.se, www.reseforum.se och www.thailandsforum.se.
Exakt vad som ska göras är följande: Som PHP-utvecklare för mig kommer du att designa och utveckla mitt forum från Vbulletin och min startsida ska designas med länkar som ska innehålla text och lite bilder. Startsidan ska innehålla en banner med logga, bild och företagets namn på även text om sidan. Forumet ska ha en banner men med rullande bilder, logga och företagets namn. Som sagt, design och utveckling av Vbulletin och en startsida med tillhörande länkar som är till antalet 14 stycken totalt. Fyra länkar på startsidan högst upp till höger, resterande tio stycken kommer efter att man har klickat på länken ”Om x”” som är en av dessa fyra länkar uppe till höger på startsidan. Exakt information om hur jag vill ha det har jag på dokument som jag sänder till dig när det är dags att påbörja detta. Kommer även att behöva hjälp med att: - Lägga upp forumet på internet när jag har hittat ett lämpligt webbhotell. - Skapa ett script som skickar mina besökare vidare mellan olika domännamn eftersom jag kommer registrera tre stycken. När man kommer in på startsidan så är det .com och när de skriver .info eller .se så kommer man till forumet. Personlighet. Jag söker dig som är lätt att samarbeta med, är en problemlösare och sätter stor vikt vid att leverera dina tjänster av hög kvalité. Du är seriös, lyhörd och målinriktad i ditt arbete. För att du ska lyckas med det här jobbet tror jag att du har spetskompetens inom: -PHP -JavaScript -XHTML/HTML/CSS -Vbulletin -MySQL -Photoshop/Illustrator (bilder ska läggas upp på startsidan med en snygg och fräsch ram runt) Anställningsform. Handlar om att utveckla mitt forum, Vbulletin och en startsida. Arbetet påbörjas i mitten på Januari 2010 och ska vara slutfört under Februari månad 2010. Lön. Du bör ha F-skattsedel. Jag betalar minst 300kr/tim eller minst 5000kr i fast pris för allting. Övriga priser kan diskuteras. Jag betalar som privatperson. Ansökan. Skicka intresseanmälan, offert på vad du ska ha för att åta dig arbetet ovan och referenser på tidigare utförda arbeten till kim[punkt]alalauri[at]gmail[punkt]com senast 13/1-10. Ser fram emot att höra av dig! Senast redigerad av StateCollapse den 2009-12-03 klockan 13:02 Anledning: Kortade ner annonsen med en lättare beskrivning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Tillägg till platsannons.
Som PHP-utvecklare för mig kommer du att designa och utveckla mitt forum från Vbulletin och min startsida ska designas med länkar som ska innehålla text och lite bilder. Startsidan ska innehålla en banner med logga, bild och företagets namn på. Forumet ska ha en banner men med rullande bilder, logga och företagets namn. Som sagt, design och utveckling av Vbulletin och en startsida med tillhörande länkar som är till antalet 14 stycken totalt är vad du kommer att få göra åt mig. Fyra länkar på startsidan högst upp till höger, resterande tio stycken kommer efter att man har klickat på länken ”Om x”” som är en av dessa fyra länkar uppe till höger på startsidan. All information om hur jobbet ska utföras och vad som ska göras har jag på dokument som jag sänder till den PHP-utvecklare som ska göra mitt forum. Är du stationerad i Sundsvall så kan vi istället planera in ett möte tillsammans där jag kan förklara för dig hur jag vill ha det, annars sänder jag dokument till dig på saker som ska göras. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Tack alla som har hört av sig men jag har funnit den rätta personen nu.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|