Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


"Annonsera" på Eniro

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-02-17, 13:03 #1
Henkutt Henkutt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 157
Henkutt Henkutt är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 157
Standard "Annonsera" på Eniro

Först och främst: Ja jag har sökt och hittat flera ämnen som behandlar Eniro, men det mesta är generella negativa omdömen om Eniros säljare och dessutom daterat 2008.

Blev igår uppringd av en säljare som ville att jag skulle börja annonsera hos Eniro. Har inte engagerat mig särskillt kring den lilla trafik vi idag får från Eniro, men gjorde en snabb sökning och vissa konkurrenter verkar finnas där, varför jag misstänker att en investering ändå bör betala sig tillbaka på något vis.

Vi säljer B2B och jag kan tänka mig (endast en teori) att äldre människor gärna använder Eniro för att de då bara får fram just företag. Ska jag köpa en halmbock tex så är det betydligt lättare att använda Eniro och hitta dom som säljer detta, än att använda Google och få upp 200 träffar med bloggar som skriver om sin halmbock.

Innan jag bestämmer mig för något, vill jag dock höra om det är värt att överhuvudtaget överväga att synas på Eniro. Skulle vilja sätta en siffra på vad det skulle kunna ge. Är det någon som har några erfarenheter?
Henkutt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-02-17, 18:47 #2
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Det hänger på branschen och vad man säljer. Våra kunder inom bygg och tradionellt
IT-handikappade branscher satsar allt på Eniro. De kör t.o.m. på tryckta annonser!
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
eniro


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017