Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker utvecklare & designer till startup

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-01-08, 22:01 #1
JoakimNB JoakimNB är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 3
JoakimNB JoakimNB är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Aug 2013
Inlägg: 3
Standard Söker utvecklare & designer till startup

Hej,

Har tidigare eftersökt samma hjälp, slutade då med oseriöst arbete där inget skedde. Detta undanbedes starkt.

Jag sitter på en idé för en startup. Har tyvärr själv ingen kunskap inom webutveckling och grafiskt arbete.
Därför söker jag en eller två personer som är villiga att arbeta med detta gentemot delägande i företaget. Om arbete sker enligt överenskommelse är betalning i kr i framtiden absolut inget omöjligt. (innan företaget genererar kr själv dvs).

Har pitchat idén för en potentiell investerare som mer än gärna går in med 150k. Däremot vill han självklart se några slags framsteg och en fungerande sajt/app ta fart innan det blir aktuellt.

Jag själv arbetar ca 65h i veckan och har inte mycket tid över i början av projektet. Jag sitter inne med bra kontakter som kommer till användning när en fungerande sida och app finns.

Känner du att du har tid över och vill vara med i detta projekt får du gärna höra av dig till mig. Som sagt; personer som inte är villiga att jobba kontinuerligt med projektet undanbedes starkt!

Tack!
JoakimNB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017