Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Samarbetspartner sökes till skidsajt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-01-04, 11:18 #1
baloo baloo är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 1
baloo baloo är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 1
Post Samarbetspartner sökes till skidsajt

Hej,

Jag heter Mattias och bedriver en hemsida som heter skidresebyrån.se - Den bygger på affiliatemarketing med även betalda annonsplatser. Sidan som sådan bygger på att jag skriver om skidorter och länkar vidare till researrangörer mfl som anordnar resor dit.

Jag bedriver den som en hobby och vill nu utveckla sidan mera. I dagsläget finns få sidor som samlar alla skidresor på ett ställe så det finns potential. Dock är tiden knapp med familj och heltidsjobb så nu söker jag en delägare som kan vara med och utveckla sidan. Behov av utveckling ligger speciellt att skapa XML feed sökmotor, ev blogg funktion men även uppdatering av skidorter mm.

Idagsläget finansierar sidan mina skidresor, utrustning + lite sköna fickpengar. Dock går en del del Google Adwords.

Jag söker nu som sagt en person som kan tänka sig att arbeta tillsammans med mig med denna sida. Kanske vid sidan av ditt andra jobb? Kunskaper i Wordpress, html, XML är ett krav. Stort plus om du kan lite om affiliate marketing, är skidintresserad och gillar lite sälj så man kan sälja in annonsplatser. Har du kontakter inom skidbranschen är det självklart ett stort plus det också. Då jag bor i Stockholmsområdet är det bra om du också gör det. Jag erbjuder delägarskap + split på annons- och affiliate intäkter.

Skicka ett PM eller maila [email protected] om du är intresserad.


Hälsningar
Mattias
baloo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
webbutveckling, wordpress


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017