Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ny annonssida, söker feedback

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-02-17, 00:00 #11
Rickard R Rickard R är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 34
Rickard R Rickard R är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 34
Mycket stilren och genomarbetad sida med en frisk affärsidé! Jag skulle gärna se att det kom upp mer information om sida och att villkoren går att komma åt; länken fungerar inte vid registreringen.

Liten bagatell:
annonserings blad -> annonseringsblad

Kan man som privatperson annonsera ut tjänster? Detta står säkert i villkoren, men de kommer jag som sagt inte åt.

Redigering: Jag skulle dessutom vilja se ett annat teckensnitt på både datum/tid och beskrivningen i annonserna. Förslagsvis då samma som övriga sidan: Verdana. Samma sak gäller när man har registrerat sig då man möter en tjock, röd och "skrämmande" text. Även när man loggar in möts man av samma typsnitt, men i övrigt en mycket bra sida!

Lycka till!

MVH
Rickard Rosenqvist
Rickard R är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-17, 00:03 #12
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Citat:
Originally posted by Rickard R@Feb 16 2004, 22:00
Mycket stilren och genomarbetad sida med en frisk affärsidé! Jag skulle gärna se att det kom upp mer information om sida och att villkoren går att komma åt; länken fungerar inte vid registreringen.

Liten bagatell:
annonserings blad -> annonseringsblad

Kan man som privatperson annonsera ut tjänster? Detta står säkert i villkoren, men de kommer jag som sagt inte åt.

MVH
Rickard Rosenqvist
Självfallet kan du det och det är främst privatpersoner som skall använda oss, men det går även bra för företag nu att lägga upp sina produkter till försäljning pga av att vi startar upp snart och behöver "content".

De saker du pekar på är saker som arbetas på, förutom stavfelet som är helt och hållet mitt...

Information om sidan kommer också, tack för påpekningen samt den positvia feedbacken!
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-17, 00:14 #13
Rickard R Rickard R är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 34
Rickard R Rickard R är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2003
Inlägg: 34
Ursäkta min sena redigering i mitt meddelande ovan.

Lycka till med projektet!
Rickard R är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-18, 19:13 #14
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Ok, nu skulle vi behöva en slogan! någon intelligent person som kan bidra med något smart som symboliserar vår sida? Många tack på hörhand
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-03-14, 15:04 #15
linus1 linus1 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 70
linus1 linus1 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 70
Snyggt bygge..
Men jag tycker att du borde avgränsa "Förstasida | Bli medlem | Mitt konto etc." från annonserna..
Kanske tom. lägga upp dom lite snyggt höger om loggan.
linus1 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-03-15, 06:18 #16
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Citat:
Originally posted by linus1@Mar 14 2004, 13:04
Snyggt bygge..
Men jag tycker att du borde avgränsa "Förstasida | Bli medlem | Mitt konto etc." från annonserna..
Kanske tom. lägga upp dom lite snyggt höger om loggan.
tack för förslaget, mycket bra sådant. ibland låser man upp sig på redan funna lösningar som kanske inte alltid är bäst
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-07-06, 20:17 #17
Frejs avatar
Frej Frej är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 463
Frej Frej är inte uppkopplad
Flitig postare
Frejs avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 463
Haha... =)

Fatta int att man kunde annonsera i Sverige heller...
Så jag tänkte... "afan... kan int norrmännen ha en karta utan sverige? Idioter... "

Men den tanken ber jag om ursäkt för...
Kanske skulle fixa så det blir lättare att förstå tex att länderna är i samma färg med en ordentlig gräns i någon annan färg...??? Annars snyggt... (likt blocket) men snyggt...

[EDIT] Fatta inget... i början... men det var snyggt... fatta int de me minannons.se att man kommer till svenska varianten då... =) Men det var väldigt snyggt... dock gillar jag inte att annonser listas om man int tryckt på sökknappen... dvs att man ser alla annonser om man går in på tex Sverige. Tycker man ska söka på ett tomt sökord för att lista alla... kan ju bli väldigt många annonser senare... tänk dig att lista 15000 annonser? onödigt... snyggt iaf... en annan grejj också... listan hade lite skumma färger tycker jag... det där med namn och kategoru datum och sånt... kunde ha haft samma färg som sök bakgrundstabellen eller någe... så det passar in i övriga sidans design... ser lite gammaldags ut nu... men det är bara som jag tycker...
Frej är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017