Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ny annonssida, söker feedback

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-02-16, 15:23 #1
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hejsan ärade medlemmar i detta nätverk, jag skulle först vilja ha ros eller kritik till min nya sida minannons
just nu fungerar dock bara www.minannonse.no därför att vi är i utvecklingsstadiet så besök den för nu och klicka på svenska flaggan för att komma till den svenska delen.

Vad kan göras bättre. Vad är bra, är designen ren och lätt att använda, vill ha alla möjliga idéer och förslag till att förbättra sidan eller rentav om något behöver göras om osv.

Jag skulle också vilja få in annonser i systemet, många företag/privatpersoner jag stött på vill lägga in annonser och det går nu bra att göra det helt gratis för dem som vill ha upp sin försäljnings produkt på sidan. Så skicka in era annonser innan vi släpper sidan för allmänheten.

Ni som vill kontakta mig kan göra detta på MSN messenger: [email protected]

MVH
Joakim


## Redigerad av logicfive; läs reglerna. #
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 15:30 #2
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Jag ber om ursäkt för direktlänken och är redo att få in feedback :unsure:
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 15:30 #3
Jockes avatar
Jocke Jocke är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 690
Jocke Jocke är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Jockes avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 690
Snyggt...ni kanske borde ändra "©MinAnnonse.No 2003-2004" till en mindre textstorlek och lite diskretare. Och tabort det understa randen altså den under ©..... du förstår säkert....
Jocke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 15:32 #4
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Citat:
Originally posted by Jocke@Feb 16 2004, 13:30
Snyggt...ni kanske borde ändra "©MinAnnonse.No 2003-2004" till en mindre textstorlek och lite diskretare. Och tabort det understa randen altså den under ©..... du förstår säkert....
Japp detta är redan planerat och jag skall jobba på det nu, tack för det
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 15:51 #5
Jockes avatar
Jocke Jocke är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 690
Jocke Jocke är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Jockes avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 690
Hur är det finns det många annons sidor i norge? vilken är störst?
Jocke är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 16:34 #6
Tobias Turesson Tobias Turesson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 1 336
Tobias Turesson Tobias Turesson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 1 336
Jag diggar sidan mkt, dock tycker jag ni kan ta bort den översta och understa raden och skaffa en bättre logo.
Super duper bra det där, kommer säkert gå bra.
Tobias Turesson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 17:05 #7
Jens Jens är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 874
Jens Jens är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 874
Ser bra ut. Verkar dock inte vara något speciellt nyskapande med den? Men ett tips till er är att använda GET istället för POST i sökfunktionen annars blir det "Varning! Sidan gäller inte längre. " när man trycker bakåt. Och något jag saknar på andra annonssidor är att välja hela sverige direkt på förstasidan där kartan är istället för att måsta välja först ett län och sedan välja "hela sverige".
Jens är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 17:28 #8
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Citat:
Originally posted by Silon@Feb 16 2004, 15:05
Ser bra ut. Verkar dock inte vara något speciellt nyskapande med den? Men ett tips till er är att använda GET istället för POST i sökfunktionen annars blir det "Varning! Sidan gäller inte längre. " när man trycker bakåt. Och något jag saknar på andra annonssidor är att välja hela sverige direkt på förstasidan där kartan är istället för att måsta välja först ett län och sedan välja "hela sverige".
smart, det skall vi se över. Tack för det Silon
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 19:28 #9
rics avatar
ric ric är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 665
ric ric är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
rics avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 665
Snygg stilren sida!

Hade svårt att klicka på Oslo i kartan där pilen slutade, Vestfold kom upp. Kunde varit bra att de runda cirklarna med nummer i som pekar på en region är länkade med.
Av misstag när jag tänkte klicka på Oslos nr på kartan så hamnade jag i Sverige. Av vana så händer det att jag inte läser de texter som förklarar sidan så noga så jag hade ingen aning att man kunde annonsera i Svenska regioner. Kunde kanske lägga in en textlänk för för Sverige i listan till höger, precis som du har med Norge högst upp.

Just nu så (har inte sett hur annonserna ser ut) är det endast flaggorna som framhävs med färggladhet, aldrig fel med lite färg utanför den färgskala man valt (på t.ex. loggon) dock är kartan mycket snygg och passar i de färgerna.
ric är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-02-16, 22:11 #10
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Hakeem Hakeem är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 67
Citat:
Originally posted by ric@Feb 16 2004, 17:28
Snygg stilren sida!

Hade svårt att klicka på Oslo i kartan där pilen slutade, Vestfold kom upp. Kunde varit bra att de runda cirklarna med nummer i som pekar på en region är länkade med.
Av misstag när jag tänkte klicka på Oslos nr på kartan så hamnade jag i Sverige. Av vana så händer det att jag inte läser de texter som förklarar sidan så noga så jag hade ingen aning att man kunde annonsera i Svenska regioner. Kunde kanske lägga in en textlänk för för Sverige i listan till höger, precis som du har med Norge högst upp.

Just nu så (har inte sett hur annonserna ser ut) är det endast flaggorna som framhävs med färggladhet, aldrig fel med lite färg utanför den färgskala man valt (på t.ex. loggon) dock är kartan mycket snygg och passar i de färgerna.
ric det med felklickandet är löst och var endast ett misstag. Jag har fått in lite tips via msn som jag skall ta en titt på också från Zed7

jag upprepar att det går bra att lägga in era produkter till försäljning nu, när sidan öppnas så har ni härinne haft ett försprång med att lägga till gratis annonser samt vi får in "content"
Hakeem är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017