Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Sökes SEO expert för sammarbete

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-09-09, 20:32 #1
Nihilnovi Nihilnovi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 233
Nihilnovi Nihilnovi är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2008
Inlägg: 233
Shield Sökes SEO expert för sammarbete

Hej,

jag söker nu en/team expert inom SEO för ett förhoppningsvis långt sammarbete.

Personen måste ha utförlig erfarenhet inom SEO och antigen drivit/driver ett antal webshoppar eller ett affiliatenätverk.
Du kanske är en senior SEO på ett av sveriges SEO bolag som letar efter ett break och vill
vara ekonomisk oberoende innan 40- detta kan vara en av de största chanserna.

Du måste ha en bra lista referenser som du kan dela med dig.

Annat krav är att ha möjligheten att komma till stockholm för möte(n).

Dina uppgifter är allt kring SEO. Framtagning av material, länkbygge, sammarbeten, sökmarknadsföring och allt runtomkring.

Det jag tillför är de tekniska lösningar som krävs för att driva ett enormt nätverk av sajter, liknande de som de stora SEO bolagen har.

Utöver det har jag bra kontakt med Kina och kan ordna bra, kvalitetssäkrade leveranser utan risk. Genom en partner har jag en svensktalande kines på plats som sköter allting kring frakt, leverans och produktion. Det går alltså att hämta allt som man vill med trygghet och alltid prover först.

Jag ser detta som en enorm möjlighet. Det har tagit mig mycket lång tid att sammanföra alla dessa delar men nu har jag allt på plats och i ruljans. SEO är den enda biten som saknas, för en duktig person är detta chansen att tjäna väldigt mycket pengar på ett hållbart och framtidssäkert sätt.

Det jag tillför i listformat:

* En teknisk lösning för ett nätverk av sajter för SEO. Nätverket kommer vara molnbaserat med hög skalbarhet. Kan tyvärr inte säga mer öppet.

* Förutom plattformar som WordPress och Drupal så kan custom-made CMS tas fram för X antal sajter i nätverket vid behov.

* Utveckling av webshoppar. Jag utvecklar alla nödvändinga webshoppar som kommer behövas och drift för dessa, 5, 10, 30,100, 500, sky is the limit.

* Lager och orderhantering. Jag tar hand om lagerkostnader och orderhantering samt diverse kringkostnader.

* Grafisk produktion. Jag tar fram all grafisk produktion.

* Inköp. Jag tar hand om inköp av varorna och alla kostnader kring det.

Kostnader för inköp, lager, orderhantering, drift av nätverket, osv dras av från vår vinst. På samma sätt drar du av kostnader för ditt material som artiklar och allt annat som kan kosta. Varje part tar ut sina kostnader innan vi beräknar vinsten som ska fördelas. Först när kostnader är täckta ser vi om vi kan ta ut pengar eller investera dessa.

Vi kommer ALDRIG syssla med affiliate eller liknande. De marginaler som finns att ta del av tack vare import från Kina är ett tiotal gånger högre än något som kan hittas.

För rätt person finns det möjlighet att ta över SEO för ett par varumärken.

Allt jag har nämnt förutom den tekniska plattformen är på plats idag. Plattformen måste tas fram tillsammans med dig för att säkerhetsställa dess kvalité och att minimera risken. Tanken är att SEO'n ska vara hög kvalité som håller i längden. Som jag har visualiserat det så ska du med en knapptryckning kunna skapa en sajt som är helt unik med domännamn, inga footprints, och som statistikförs korrekt i ett gränssnitt som gör det enkelt för dig att ha koll på.

Går utan att säga att du måste ha f-skatt eller kunna fakturera. Vi delar vinsten 50/50. Fungerar sammarbetet bra så finns det möjlighet till att starta bolag tillsammans.

Svara genom PM och se till att din email finns med.
Nihilnovi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:13.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017