Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Varför låses Binerotrådarna men inga andra?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-11-22, 13:36 #41
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
Vilken tråd är det som är loopia-tråden då?
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-22, 13:36 #42
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 621
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 621
Citat:
Ursprungligen postat av jonny Visa inlägg
Vilken tråd är det som är loopia-tråden då?
Jag skickar PM till dig så får du gå igenom dessa...
__________________
@Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg
Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker.
Alex är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 09:17 #43
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Citat:
Ursprungligen postat av Alex Visa inlägg
Jag skickar PM till dig så får du gå igenom dessa...
Då har ytterligare en vecka gått. Att vissa trådar stängs någon timme efter att problemet är löst medan vissa får vänta i tre veckor (än så länge) spär tyvärr på den diskussion som finns kring hur dessa ärenden behandlas och framförallt att de behandlas olika.
/Jimmie Eriksson
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 09:38 #44
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 1 557
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 1 557
tycker inte trådarna ska stängas alls.
saker är till för att diskuteras. de som bara spyr hel orelevant galla ska ju inte få kontrollera om en tråd stängs eller inte.
Att de större hotellen till och med får begära trådar till stängning känns helt fel.

p.s herr loopia..
Hota med er reklam.. då blir det eld i brallan :P
Dennis Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 09:46 #45
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av mervinst Visa inlägg
tycker inte trådarna ska stängas alls.
saker är till för att diskuteras. de som bara spyr hel orelevant galla ska ju inte få kontrollera om en tråd stängs eller inte.
Kan bara hålla med dig där mervinst, folk kan säga vad somhelst eftersom man säger:
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Vem som helst har givetvis rätt att ge sig in i en diskussion, det lär aldrig förändras. Är det "totalt idiotiska inlägg" är det kanske inte ens värt att bry sig eller diskutera?.
Och eftersom man då inte "kan" göra något åt folks rätt att diskutera så låser man istället.....
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 10:14 #46
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
Men för tusan. WN har aldrig låst trådar om det inte funnits särskilda skäl och så kommer inte heller att göras framöver.

Jag ser ingen som helst anledning att låsa trådar om Loopia så länge de inte utgör ett problem. Det kanske varit lite väl snabba och många låsningar på sistone men två fel gör inte ett rätt. Det är ingen som har skrivit i trådarna som Jimmie gnäller om på länge. Skulle de spåra ur kommer åtgärder givetvis att vidtas.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 11:51 #47
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Citat:
Ursprungligen postat av jonny Visa inlägg
Men för tusan. WN har aldrig låst trådar om det inte funnits särskilda skäl och så kommer inte heller att göras framöver.

Jag ser ingen som helst anledning att låsa trådar om Loopia så länge de inte utgör ett problem. Det kanske varit lite väl snabba och många låsningar på sistone men två fel gör inte ett rätt. Det är ingen som har skrivit i trådarna som Jimmie gnäller om på länge. Skulle de spåra ur kommer åtgärder givetvis att vidtas.
Jag anser inte heller att den som är orsaken till en tråd, vi i de fall vi sagt till om, ska ha möjligheten att kunna säga till att den faktiskt ska stängas. Vad är då anledningen till ett forum?

Men då det är spelets regler här på WN vill även vi spela så.

Jag tycker inte jag ”gnäller” för att jag ifrågasätter varför trådar för andra webbhotell låses samma dag som de mailar till er men vi kan inte ens få ett svar. Ni hade enkelt kunnat meddela mig att ni inte tyckte de skulle stängas av anledning X, så hade jag varit nöjd.
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 12:00 #48
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Westmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
Jonny, öm tå? Och på vilket sätt utgjorde trådarna om Binero ett problem förutom det för mig rätt tunna supportargumentet? (tunt då det uppenbart tillåts i andra fall)

Det är just här som "konspirationsteoretikerna" hittar sin näring. Själv tycker jag att det är intressant ur en rättvisesynvinkel och anser mig vara tämligen neutral men min nyfikenhet gör att jag dras till elden.
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 12:15 #49
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Håller helt med Jonny, det är mycket gnäll för ingenting just nu. Vi försöker alla vara så objektiva som möjligt och tycker vi lyckas bra med det med något enstaka undantag som nu råkar blåsas upp till en orkan av några få personer helt i onödan. Personligen tycker jag det känns väldigt olustigt när ett webbhotell skickar in en lista på trådar som de tycker bör låsas, särskilt när de flesta av dem är stendöda sedan länge. Vi kan ägna oss åt bättre saker här och åtminstone försöka bete oss som vuxna människor.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-11-30, 12:32 #50
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 203
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 203
Meningen med att skapa den här tråden var ju för att jag tyckte det var skumt att Binerotrådar som var "heta" låstes mitt under brinnande diskussion. Sen framkom det att Binero bett om att få dem stängda och uppenbarligen skedde detta omgående utan eftertanke eller hänsyn till de som förde en diskussion i dessa.

Jag undrade då varför inte andra trådar då borde låsas på samma sätt när tex driftstörningar är lösta och ert svar är då tydligen att ni hellre låter andra webbhotellstrådar självdö en bit ner men lämnar dem öppna för vem som helst att återuppliva. Det är ju inte riktigt fair mot övriga webbhotell. Nu är det ju visserligen bara Loopia som reagerat men det finns ju fler som drabbats.

Men om nu Loopia tagit detta hårt så borde ni väl i rättvisans namn låsa deras trådar också?
JensS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017