Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Tips På Ny Kategori..

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2003-07-11, 21:19 #1
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Borde här inte som på många andra forum finnas en kategori som allt skitsnack hamnar i, exempelvis om man inte har något vettigt och seriöst att diskutera, eller bara råkar hamna framför datorn efter 2 eller 12 öl?

=)

Mvh, Tobias
__________________
www.cellsynt.com
Tobbe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-12, 03:07 #2
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Som nu då ungefär...
__________________
www.cellsynt.com
Tobbe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-12, 04:59 #3
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
Hehe

Jag fattade för att vi bara ska ha seriösa diskusioner här. Altså, hög nivå på alla duskusioner. Med ett sånt rum finns det kanske risk att det drar hit oseriösa personer!? Så jag är emot! (eller så kan rummet bara vara "öppet" för vip medlemar!)

Och, vem sätter sig vid datorn efter 12 öl? Då måste man ha allvarliga sociala problem!
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-12, 05:01 #4
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Haha ja sannerligen... är man arbetsnarkoman så finns det en viss risk.

Om man sätter en unik kategori till skitsnacket så drabbar det ju inte resterande forum :]
__________________
www.cellsynt.com
Tobbe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-12, 14:52 #5
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Originally posted by pontus@Jul 12 2003, 02:59 AM
Och, vem sätter sig vid datorn efter 12 öl? Då måste man ha allvarliga sociala problem!
Vem fixar att inte kolla över vad som hänt på internet medans man slet sig från datorn och gick på krogen, att slänga ett öga på vad man missat är givetvis det första man gör när man kliver in i sin lägenhet efter en blöt krogkväll.

Oftast har man ju oxå massa bra saker att dela med sig av då för man är ju betydligt smartare.

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-12, 22:51 #6
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 450
Citat:
Originally posted by WN@Jul 12 2003, 12:52 PM
Vem fixar att inte kolla över vad som hänt på internet medans man slet sig från datorn och gick på krogen, att slänga ett öga på vad man missat är givetvis det första man gör när man kliver in i sin lägenhet efter en blöt krogkväll.

Borde veta bättre än att ta upp det i huvud taget, givetvis har alla här allvarliga sociala problem! Annars lyckas man inte i internet branchen.
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-12, 23:49 #7
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Vill i detta inlägg passa på att påpeka att meningen med internet var att länka till sidor man tycker är bra, sedan kom vissa av oss på att man kan tjäna pengar för att täcka detta enorma utgifter som det också innebär att driva en webbsida.

Många snackade om att man skulle länka, få gjorde det!

Gillar man en sida och spenderar tid på den varje dag, då är den värd att länka till, är det inte så? *ironi*

Hehe

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-13, 21:17 #8
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 566
Av de jag talat med per telefon och/eller träffat från forumet vågar jag inte direkt påstå att någon lider av sociala problem.

Däremot är vissa av oss här väldigt beroende av en driftsäker miljö som håller 24/7 oavsett man dricker öl eller ej... så grattis ni som har "vanliga" jobb där ni kan släppa jobbet när ni går hem. Jag är (tyvärr) inte en av dem

Mvh, Tobias
__________________
www.cellsynt.com
Tobbe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-13, 22:16 #9
mellow mellow är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 300
mellow mellow är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 300
En avdelning i stil med "Off-topic" som finns på dvdforum.nu vore kanon. Där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som inte är webrelaterat (finns det sådant?!)

Aaah underbart, upptäckte att det finns en smiley som heter "mellow" :mellow:
mellow är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-07-14, 18:37 #10
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
Citat:
Originally posted by dm.se@Jul 13 2003, 07:17 PM
Av de jag talat med per telefon och/eller träffat från forumet vågar jag inte direkt påstå att någon lider av sociala problem.

Däremot är vissa av oss här väldigt beroende av en driftsäker miljö som håller 24/7 oavsett man dricker öl eller ej... så grattis ni som har "vanliga" jobb där ni kan släppa jobbet när ni går hem. Jag är (tyvärr) inte en av dem

Mvh, Tobias
Känner igen det där. Jag kontrollerar alltid alla sidor, forum, och annat jag kommer åt via internet varje gång jag har tillfälle och fungerar inget så börjar jag fundera över varför. Sedan har jag en egen server här hemma där jag har minna små grejer som kan vara bra att ha om man inte är hemma utan hos någon annan eller utomlands. Men den måste fungera 24/7 annars får man nästan panik. Tex, man åker till usa och sedan behöver man några viktiga filer eller liknande som ligger på servern hemma som har dött av någon konstig anledning, när man kommer hem ser man att det har varit åska och strömen gick och sedan så slog inte maskineriet på sig ordentligt. Det är extremt irriterande, så jag kan väll säga att jag är beroende av att allt som finns omkring mig ska fungera konstant i princip. Vissa grejer behöver inte fungera men då är det sådana saker som är mindre viktiga

Se nu har jag återigen lyckats använda min social förmåga och skrivit något helt meningslöst som ingen orkar bry sig om. Så visst kan det säkert vara bra med en off-topic (Skitsnack rentut sagt) del i forumet där alla pratkvarnar kan snacka om sitt
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017