Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


kund som vägrar betala, vad gör man?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-06-05, 11:18 #31
gooses avatar
goose goose är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 451
goose goose är inte uppkopplad
Flitig postare
gooses avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 451
Lindalicious:
Att vara en seriös leverantör kostar pengar. Vill man inte betala vad det kostar så får man chansa på nån bakdörrskille från asien eller liknande, men gör man sin bakgrundskoll så råkar man inte illa ut lika ofta. Säker kan man ju givetvis aldrig vara oavsett.

snowflake: Det låter ju som du kan radera allt, inte bara de delar du gjort, utan kundens egna grejer? Gör inte det! Däremot kan du ju maila och säga att licensen för din del i systemet måste aktiveras inom kort om det inte ska sluta fungera, så betala gärna fakturan.
goose är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2015-06-05, 11:35 #32
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 851
Lindalicious Lindalicious är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2013
Inlägg: 851
Citat:
Ursprungligen postat av goose Visa inlägg
Lindalicious:
Att vara en seriös leverantör kostar pengar. Vill man inte betala vad det kostar så får man chansa på nån bakdörrskille från asien eller liknande, men gör man sin bakgrundskoll så råkar man inte illa ut lika ofta. Säker kan man ju givetvis aldrig vara oavsett.
Det är inte lätt, t.ex. fick testa 300+ designers som kallade sig själva proffs designers bara för att de hade photoshop på datorn. Men till slut hittade jag 3 riktigt bra och extremt billiga designers.

Har man råd så hittar man bättre folk, men har man inte råd får man slösa mycket tid på att testa massa som jag gör. Men när man väl hittat dem duktiga och bra så kan jag få bra arbete utfört för kanske 5% av vad det egentligen kostar.

Jobbade med en dyrare designer från Finland häromdagen han var proffsigt och snabb, men inte alls lika duktig som mina billiga designers som tar mycket mindre betalt.
Lindalicious är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017