Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


eget kladmarke

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-03-04, 18:41 #1
Gimbo Gimbo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 236
Gimbo Gimbo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 236
Hejsan, har i flera ar funderat pa att dra igang ett eget kladmarke (t-shirts och jeans) men vet ej hur jag skall gora for att komma till skott, har kollat in sidor som alibaba.com mfl for att hitta nagon fabrik pa andra sidan som kan tillverka kladerna, men man maste hela tiden kopa i tusentals av dessa fabriker.

Jag hade mer tankt mig att tillverka ett exemplar av varje, och forsoka salja dessa till aterforsaljare dvs en saljs person gar runt i butiker tar en order pa hur manga som skall bestallas och darefter tillverka de efter det antalet, det e val sa klad branchen funkar? att man tar en order och darefter tillverkar? Finns det fabriker som e beredda pa denna modell? nagon som har ngn erfarenhet av detta? vad tror ni man behover i kapital for att komma till skott? och vart borjar man? design av klader osv ar redan fixad, det e bara kontakt och saljande som saknas vilket ar mitt storsta problem just nu...
Gimbo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017