Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Kickad från Google Adsense?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-12, 00:51 #91
Danniee Danniee är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 14
Danniee Danniee är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 14
Hittade denna tråd när jag använde sökorden "kickad adsense". Det är med ett leende jag läser alla naiva inlägg om att Google aldrig bannar folk utan anledning, eller jo, förlåt, naturligtvis har de en anledning, de hittar alltid på en, men den står sällan i proportion till "övertrampet". Jag råkade nämligen ut för detta själv för några dagar sedan. Hade haft mitt konto i över 4 år. Började ganska illa då jag tidigt bytte bank. I samband med detta fick jag aldrig mina $200 från Google. De försvanna på vägen. Banken fick naturligtvis inte pengarna, de har bättre koll än så. Redan då förstod jag vad för typ av företag Google är. Särskilt då det var omöjligt att komma i kontakt med dom. Det beter sig som de skumma företag man hör om i Plus.

Hur som helst, jag driver en seriös sida, ett forum med tusentals medlemmar och flera tusen besökare i månaden. Plötsligt vart jag avstängd från Adsense. Utan någon som helst varning. Pang, så var jag ute. Omöjligt att komma i kontakt med Google. Mina inkomster konfiskerade dom. Känns ungefär som att bli rånad. Som om någon kapat ens konto. Hur kan man låta bli att känna sig lurad. Jag har inte en chans i världen att förklara mig. Inte en chans i världen att ge min version eller förbättra det som kan ha varit fel.

Att döma av det standardmail jag fick så sägs det på googleforumet att jag kan ha blivit kickad för att jag saknade en "privacy policy" på sidan. Jaha. Förlåt mig. Förtjänar jag att bli rånad på mina pengar, avstängd på livstid, dragen i skiten? Hur kan mitt "brott" någonsin vara värre än vad Google nu gjort? Står det i proportion? Knappast.

Kan detta hända mig, så kan det definitivt hända vem som helst. Det är jag helt övertygad om. Google skiter i mig. De svarar inte på överklagandet. De har bestämt sig. Punkt slut.

Google...dra åt helvete. Kan ni inte införa ett bättre system så borde ni inte ens befinna er i den här branschen över huvud taget.

Ni andra, förlita er aldrig på era inkomster från Google. Nästa dag kan ni vara avstängda på livstid.

Senast redigerad av Danniee den 2010-02-12 klockan 00:54
Danniee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017