Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Säljes - Sida med god inkomst - Godistavlingar.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-06-12, 19:23 #31
mrmomeni mrmomeni är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 50
mrmomeni mrmomeni är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 50
Jag älskar WN
mrmomeni är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-12, 19:25 #32
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Så mycket idiotiskt denna kille sysslat med så borde han redan ha åkt dit för länge sedan. Minns när han ägde en sida där man kunde köpa godis och jag var en av de tusentals som köpte från hemsidan men inte fick någonting.

Vad jag kan minnas så vällde det redan då in klagomål. Dessutom kan jag bara hålla med om att detta smutsar ner branschen för alla hederliga. Jag hade i samma veva som hans bluff blev uppmärksammad nyligen startad en godissida och fick mycket skit och elaka mail från folk som trodde vi var denna Josef Itani.

Sjukt.
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-13, 10:35 #33
epiks avatar
epik epik är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 164
epik epik är inte uppkopplad
Medlem
epiks avatar
 
Reg.datum: May 2012
Inlägg: 164
Citat:
Ursprungligen postat av Dakota Visa inlägg
Så mycket idiotiskt denna kille sysslat med så borde han redan ha åkt dit för länge sedan. Minns när han ägde en sida där man kunde köpa godis och jag var en av de tusentals som köpte från hemsidan men inte fick någonting.

Vad jag kan minnas så vällde det redan då in klagomål. Dessutom kan jag bara hålla med om att detta smutsar ner branschen för alla hederliga. Jag hade i samma veva som hans bluff blev uppmärksammad nyligen startad en godissida och fick mycket skit och elaka mail från folk som trodde vi var denna Josef Itani.

Sjukt.
Denna användare har även försökt sälja fbsidor och hemsidor genom andra nick, kom nyss ihåg detta: http://www.wn.se/t1055871.html, kanske borde IP bannas
epik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-13, 16:43 #34
Bruno.Bs avatar
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Bruno.B Bruno.B är inte uppkopplad
Medlem
Bruno.Bs avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Inlägg: 56
Hej allesamman!

Vill tacka er för dels den här tråden, men även till de som har hört av sig direkt till mig efter att "godistävlingar" blev publicist hos oss.

Jag är den som väljer att ta beslut efter att ha hört båda sidor och uppenbarligen är de personerna som bedriver den verksamheten inte seriösa. Från deras håll har jag fått bristfällig info när jag ville undersöka saken närmare. Svara på telefon verkar de inte heller pigga på.

Vi hade ett kort samarbete som varade i knappt 3 dagar. Efter att ha fått flertalet mail samt telefonsamtal från folk därute valde jag att stänga av dom från vårt nätverk. Ohederliga typer hör inte hemma i den här branschen! Återigen stort tack WN och till er som informerade mig kring er personliga erfarenhet kring de här typerna.

Med vänliga hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager
Bruno.B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-13, 17:05 #35
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Citat:
Ursprungligen postat av gusti Visa inlägg
Jag har vaga misstankar om att TS, inte kommer att titta i tråden, då syftet med den var att sälja hela alltet, och avbröt försäljningen på sida 2, i och med ramaskriet runt denna fbsida och webbsida.

Misstankar finns även om att TS oavsett inte skulle ge ut organisationsnummer i denna tråd, då de inte ens vill ge skriva ut organisationsnummer på webbsidan.
Han har tagit bort org-numret helt från sidan som vi påpekade, så han sitter säkerligen och bevakar tråden
Skinza.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-13, 17:06 #36
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.B Visa inlägg
Hej allesamman!

Vill tacka er för dels den här tråden, men även till de som har hört av sig direkt till mig efter att "godistävlingar" blev publicist hos oss.

Jag är den som väljer att ta beslut efter att ha hört båda sidor och uppenbarligen är de personerna som bedriver den verksamheten inte seriösa. Från deras håll har jag fått bristfällig info när jag ville undersöka saken närmare. Svara på telefon verkar de inte heller pigga på.

Vi hade ett kort samarbete som varade i knappt 3 dagar. Efter att ha fått flertalet mail samt telefonsamtal från folk därute valde jag att stänga av dom från vårt nätverk. Ohederliga typer hör inte hemma i den här branschen! Återigen stort tack WN och till er som informerade mig kring er personliga erfarenhet kring de här typerna.

Med vänliga hälsningar,

Bruno Berlafa
Publisher Manager
Klockrent!
Skinza.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-13, 23:39 #37
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Kan man anmäla till Google och Payson också tror ni?
Skinza.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-14, 09:15 #38
John Adamss avatar
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 456
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
John Adamss avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 456
Citat:
Ursprungligen postat av Skinza.se Visa inlägg
Kan man anmäla till Google och Payson också tror ni?
Och varför vill just du anmäla TS till google och Payson?

Jag tycker att TS har fått det ni tror att han förtjänar här, släpp och gå vidare nu, det finns viktigare saker att göra än att anmäla folk och hoppa på allt som man inte gillar.

Jag håller med alla som har bidragit till detta inlägg, men, snälla, låt inte WN bli den platsen där man måste ta och fundera en del innan startar en ny tråd.
John Adams är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-14, 12:39 #39
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Skinza.se Skinza.se är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2012
Inlägg: 154
Citat:
Ursprungligen postat av John Adams Visa inlägg
Och varför vill just du anmäla TS till google och Payson?

Jag tycker att TS har fått det ni tror att han förtjänar här, släpp och gå vidare nu, det finns viktigare saker att göra än att anmäla folk och hoppa på allt som man inte gillar.

Jag håller med alla som har bidragit till detta inlägg, men, snälla, låt inte WN bli den platsen där man måste ta och fundera en del innan startar en ny tråd.
Du verkar ha missat vad denna kille har gjort?
För att han blivit avstängd från ett affiliatenätverk så är det inte direkt tillräckligt för allt som han har gjort. Han kommer inte att sluta med det han håller på med på grund av den här tråden. Han har systematiskt satt i system att lura oskyldiga människor på pengar, något som jag har problem med ja.

Eftersom det i princip är omöjligt att sätta dit en internetbrottsling så är det enda man kan göra att göra det svårt för dessa att bedriva sin kriminella verksamhet.

Jag tror även att det ligger i Paysons intresse att stoppa brottslingar som tar betalt för varor de aldrig levererar. Google blir nog inte jätteglada de heller.
Skinza.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-06-14, 12:53 #40
John Adamss avatar
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 456
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
John Adamss avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 456
Jag håller med dig, jag har läst i prencip allt jag kunde om detta ärende, både här och på andra ställen.

En sådan person kommer säkerligen hitta på ett annat sätt att försätta med det han gör, att ha problem med denna typ har vi alla, men, det jag menade är om man har lagt upp det man vill ha sagt så bör man låta bli att hacka på samma person och samma ärende om och om, ts kommer inte lära sig något här, en varning för hans verksamhet uppskattar alla ju.

Detta är min uppfattning, ni gör precis som ni vill

Mvh
John Adams är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017