Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Panlegis

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-04-09, 06:02 #11
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 1 047
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 1 047
Citat:
Ursprungligen postat av PanLegis Visa inlägg
gummianka!

Otroligt tråkigt att läsa om din uppfattning av våra tjänster. På grund av sekretess kan vi dessvärre inte kommentera enskilda klienters ärende publikt. Men jag hänvisar dig till vår kundtjänst på telefon 08-40006200. Jag är säker på att vi kan lösa detta ärende och uppenbara missförstånd.

Med vänlig hälsning,
Amanda Merrigan

Välkommen till forumet. Jag tycker Er medverkan här är positiv.

Conny är inne på helt rätt spår, dels, jag HAR/ÄR ju varit i kontakt med Er, jag har vidare lagt ner säkert 50 timmar på detta i anmälningar till VISA, CIB osv, FÖR ATT NI INTE "löser detta ärende och uppenbara missförstånd...." Jag har ju inte gjort det för att jag tycker det är kul.

Jag tycker det är en bra policy att inte diskutera enskilda kunders ärenden offentligt, däremot kan ju flera av dom frågor jag ställer/väcker besvaras utan att gå in på specifika ärenden (hur man hanterar kunders kortuppgifter, vad gäller med det samarbete ni säger Er ha med dom revisorer ni listar. (kan jag publicera den listan här? rimligtvis bör ju dessa revisorer stå för detta samarbete även i dessa sammanhang?)

Men framförallt hade jag hoppats att det hade varit ganska lätt att "hitta" mitt case, att detta "uppenbara missförstånd" stack ut som ett lysande undantag snarare än motsatsen i er hantering, era system.

Ni har ju världens chans att sälja in Er tjänst här nu, jag tror att reglerna om/mot egenreklam här på forumet tillåter ganska mycket i fall som detta där ett företag (Ni) menar att dom påståenden som kunden (Jag) kommer med inte är representativa och riktiga.

Med det sagt, jag står inte i vägen för en lösning, jag hör av mig under Fredagen.
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-10, 18:39 #12
rhuse rhuse är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 655
rhuse rhuse är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 655
Hur gick det gummianka?
rhuse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-10, 22:30 #13
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Efter flera veckor ska de återbetala er... Först efter allt postande på olika forum om deras dåliga metoder och "scams". De hittar tråden och det är precis därför de vill återbetala er. De vill köpa sig fria från deras dåliga rykte.

Återbetala pengarna och tänk på era metoder Panlegis! Spela inte naiva och dumma, ni vet precis hur ni arbetar.

Senast redigerad av Lancelot den 2010-04-10 klockan 22:34
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017