Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Gwd Networks

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-10-10, 17:40 #1
Gidlof Gidlof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 44
Gidlof Gidlof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 44
Namnrättigheten till webb- och serverhotellet Gwd Networks är till salu. Ingår i köpet:

• Företagsnamn "Gwd Web Solutions" registrerat hos Bolagsverket.
• Varumärke "Gwd Networks"
• Domännamn till varumärket:
• • gwd.se
• • gwdnetworks.se
• • gwdnetworks.nu
• • gwdnetworks.eu
• • gwdnetworks.dk
• • gwdnetworks.com
• • gwdnetworks.net
• • gwdnetworks.org
• • gwdnetworks.biz
• • gwdnetworks.info
• • gwdnetworks.co.uk

// Öppen budgivning sker här på Webmaster Network. //
Gidlof är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-11, 17:26 #2
Joley Joley är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 58
Joley Joley är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 58
Tjenare Christian,

Jag vet inte vad du har för dig eller vad det är som pågår, men jag tackar så hemskt mycket för att du sponsrade mig och min webbsida med gratis hosting så länge det varade.

Men det jag egentligen vill ha sagt är att du helt enkelt inte är en person man ska ha med och göra, du är långt ifrån en bra affärsman och jag hoppas ingen annan här går i fällan att köpa upp "ditt" webbhotell. Nåväl, en snabb laddningstid för webbsidorna var ju kanon att ha. Men din support sög rent ut sagt, du får säga precis vad du vill, att jag är en gratis-kund tycker jag inte ska spela någon roll. Det var du som valde att sponsra mig, och reklam gav jag tillbaks till hotellets hemsida.

Förutom reklam tillbaks till ditt webbhotell gav jag dig en prisbelönt design åt ditt webhotell, som tack för sponsringen. Och det var en design av hög klass, så jag vill inte höra några synpunkter om det. Men trots det så slutade Phpmyadmin fungera, jag kunde inte ansluta till min FTP under 2 månaders period och jag fick inte tillgång till en mailserver, vad är det för jävla webbhotell? Är det ett skämt eller vad är det egentligen?

Och sholahååå så slutar hela min webbsida fungera, sen i måndags. Vad ska du klaga på nu då? Att någon rånare hoppade in i din lokal i solna och "råkade" ta med sig dina server burkar? Nåväl, hoppas du får lite att klura på nu i alla fall. Om du verkligen ska sälja ett företag med "bra(?)" rykte eller helt enkelt sätta den i konkurs.

Nu hoppas jag ni andra förstår varför han vill sälja sitt hotell, helt enkelt för att han inte kan få kunder på ett bra sätt. Han orkar inte ge support, vilket i sin tur resulterar i inga kunder alls. Därför vill han bli av med allt.

Vi hörs någon annan gång.

Joley
Joley är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-11, 19:14 #3
fors fors är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 131
fors fors är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 131
Citat:
Originally posted by Joley@Oct 11 2007, 16:26
Tjenare Christian,

Jag vet inte vad du har för dig eller vad det är som pågår, men jag tackar så hemskt mycket för att du sponsrade mig och min webbsida med gratis hosting så länge det varade.

Men det jag egentligen vill ha sagt är att du helt enkelt inte är en person man ska ha med och göra, du är långt ifrån en bra affärsman och jag hoppas ingen annan här går i fällan att köpa upp "ditt" webbhotell. Nåväl, en snabb laddningstid för webbsidorna var ju kanon att ha. Men din support sög rent ut sagt, du får säga precis vad du vill, att jag är en gratis-kund tycker jag inte ska spela någon roll. Det var du som valde att sponsra mig, och reklam gav jag tillbaks till hotellets hemsida.

Förutom reklam tillbaks till ditt webbhotell gav jag dig en prisbelönt design åt ditt webhotell, som tack för sponsringen. Och det var en design av hög klass, så jag vill inte höra några synpunkter om det. Men trots det så slutade Phpmyadmin fungera, jag kunde inte ansluta till min FTP under 2 månaders period och jag fick inte tillgång till en mailserver, vad är det för jävla webbhotell? Är det ett skämt eller vad är det egentligen?

Och sholahååå så slutar hela min webbsida fungera, sen i måndags. Vad ska du klaga på nu då? Att någon rånare hoppade in i din lokal i solna och "råkade" ta med sig dina server burkar? Nåväl, hoppas du får lite att klura på nu i alla fall. Om du verkligen ska sälja ett företag med "bra(?)" rykte eller helt enkelt sätta den i konkurs.

Nu hoppas jag ni andra förstår varför han vill sälja sitt hotell, helt enkelt för att han inte kan få kunder på ett bra sätt. Han orkar inte ge support, vilket i sin tur resulterar i inga kunder alls. Därför vill han bli av med allt.

Vi hörs någon annan gång.

Joley
Konstigt. För cirka en månad sedan skrev du:

"Jag kan bara säga en sak, min webbsida drivs av GWDNetworks servrar och jag kan inte mer än säga att jag aldrig varit såhär nöjd med ett webbhotell!

Riktigt riktigt grymt, håller hög prestanda, snabba som sjutton! Tja, precis ett sådant webbhotell man önskar sig om :-)

Vänliga hälsningar
Joley
"
http://www.webmasternetwork.se/index...0&#entry186622

Måste säga att inläggen skiljer sig en aning. :P
fors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-11, 19:59 #4
Joley Joley är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 58
Joley Joley är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 58
Citat:
Konstigt. För cirka en månad sedan skrev du:

"Jag kan bara säga en sak, min webbsida drivs av GWDNetworks servrar och jag kan inte mer än säga att jag aldrig varit såhär nöjd med ett webbhotell!

Riktigt riktigt grymt, håller hög prestanda, snabba som sjutton! Tja, precis ett sådant webbhotell man önskar sig om :-)

Vänliga hälsningar
Joley"
http://www.webmasternetwork.se/index...0&#entry186622

Måste säga att inläggen skiljer sig en aning.
Jo, jag är alldeles medveten om att jag postade det inlägget, och då var jag verkligen stolt över webbhotellet för att jag hade precis talat med Christian då, innan jag skrev inlägget. Och då hade han sagt att allt kommer att ordna sig och att det bara var ett preliminärt problem. Och rätt som det var röka jag stöta på hans inlägg om att webbhotellet var ute på budgivning, och eftersom jag var i ett positivt humör angående detta så passade jag på att skriva ett positivt inlägg.

Men men, ibland blir det som det blir. Jag blev dessvärre lurad.

Tack för mig
Joley är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-11, 20:05 #5
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
Varför öppna en tråd till, kanske finns andledningar att den inte blev såld, och skriv gärna mer info om företaget, det är mycket som spelar roll och känns viktigt
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-11, 20:11 #6
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
Citat:
Originally posted by Joley@Oct 11 2007, 19:59
Citat:
Konstigt. För cirka en månad sedan skrev du:

"Jag kan bara säga en sak, min webbsida drivs av GWDNetworks servrar och jag kan inte mer än säga att jag aldrig varit såhär nöjd med ett webbhotell!

Riktigt riktigt grymt, håller hög prestanda, snabba som sjutton! Tja, precis ett sådant webbhotell man önskar sig om :-)

Vänliga hälsningar
Joley"
http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=0&#entry186622

Måste säga att inläggen skiljer sig en aning.
Jo, jag är alldeles medveten om att jag postade det inlägget, och då var jag verkligen stolt över webbhotellet för att jag hade precis talat med Christian då, innan jag skrev inlägget. Och då hade han sagt att allt kommer att ordna sig och att det bara var ett preliminärt problem. Och rätt som det var röka jag stöta på hans inlägg om att webbhotellet var ute på budgivning, och eftersom jag var i ett positivt humör angående detta så passade jag på att skriva ett positivt inlägg.

Men men, ibland blir det som det blir. Jag blev dessvärre lurad.

Tack för mig
Du har inget att gnälla på om du fick gratis host, passar det inte så förflytta dig till dom som man får betalla för
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-11, 20:20 #7
Gidlof Gidlof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 44
Gidlof Gidlof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 44
Citat:
Originally posted by Marknadsbanken@Oct 11 2007, 20:05
Varför öppna en tråd till, kanske finns andledningar att den inte blev såld, och skriv gärna mer info om företaget, det är mycket som spelar roll och känns viktigt
Vi säljer inte kunder, servrar eller någon teknik bakom företaget. Allt det kommer användas till annat. Det som säljs är namnrättigheten - som står klart och tydligt i mitt inlägg.
Gidlof är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-10-17, 16:03 #8
Gidlof Gidlof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 44
Gidlof Gidlof är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 44
Gwd Networks är avslutat. Tack för all uppmärksamhet.
Gidlof är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017