Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


City networks kundtjänst verkar ha tagit semester

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-08-26, 21:38 #11
amagab amagab är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 206
amagab amagab är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 206
Ja, sommaren har varit rent usel med City Network. Jag har verkligen uppskattat deras priser....men jag antar att man får vad man betalar för. Jag har bara fått svar på en tredjedel av mejlen som jag skickat, och kontrollpanelen visar fel information och på vissa ställen saknas informationen som förväntas. Får väl ta till telefonen för att få snabbare svar. Så ska det dock inte vara!
amagab är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-08-27, 05:34 #12
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
laststory - det är en hel del som faller när en stor sak som denna händer. I alla företag som oss - ligger supporten efter så brukar även enkla saker falla mellan stolarna. Just spamfiltret är en fantastisk fin balansgång då en listning på spamcop eller liknanden är en katastrof för alla. Å andra sidan skall självklart inte ett enda legitimt email fastna. Tar gärna ett PM om du fortfarande har något mail som skulle fastna. Tror också som du säger att vi har satt press på hela marknaden både i form av kvaliteten som levererats för den pengen du betalar men även att vi var först ut med att ta bort uppläggningsavgifter, fri DNS, fri email mm. Många delar som fått andra att följa efter. Tyvärr kan X års kvalitet kännas bortblåst av en dålig sommar. Något vi jobbar febrilt för att få tillbaka efter den ödesdigra uppgraderingen. Känns galet att säga detta men jag tror att under de närmsta 18 månaderna kommer vi få se en klart bättre kontrollpanel i Atomia. Det är många grundläggande saker som jag vet har ändrats som med tiden kommer ge intressanta utslag i produkten. Sitter dock långt inne att säga det efter en sommar som denna. Samtidigt är jag för gammal för att säga att en uppgradering hos vem som helst kan gå galet fel. Det största felet här är inte att det gick galet fel - det kan det göra varsom - det tog alldeles för lång tid att fixa grundproblemen.

spajk - alla problemen är inte lösta som jag tror jag nämnt i någon tråd. I vår värld så har vi kommit långt dock i jämförelse där vi var i juli. Allt i livet är relativt. ;-) Så vi har absolut saker som skall fixas och framförallt har en fortfarande en enorm backlog. Där gör vi allt vad vi kan utan att helt bränna ut vår personal helt. Onekligen en tuff period vi har gått igenom och sitta i supporten är då inte en lätt uppgift. Man kan absolut diskutera förändringar i vår strategi (prispressare) - samtidigt är min erfarenhet att malörer som denna är ändå relativt ovanliga. Jag kan inte komma ihåg en sådan här katastrof hos oss tidigare (även om vi också haft problem). Dessutom vet alla ni här att alla våra stora konkurrenter har gått igenom liknande saker och ibland om möjligt än värre. Jag är nog inte redo att ändra strategier för en uppgradering som gick fel (hur illa den nu än visade sig). Vi har generellt sett bra kvalitet och en uppgradering kan gå fel för alla - och alla får svårt att hantera en sådan här situation. Tackar dock för tanken... alltid bra att fundera igenom och vi lär ta oss en funderare eller två.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2014-08-28, 13:28 #13
zeven zeven är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 60
zeven zeven är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2013
Inlägg: 60
Då jag ibland inte orkar skicka email för småsaker (såsom hjälp med fakturor etc) så uppskattar jag chatt-funktionen. Dock har chatten varit avstängd de gånger jag kollat under sommaren utan något meddelande om det? Informera bättre!
zeven är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017