Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Betatestare till ny videotjänst

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-09-10, 10:53 #1
hoxons avatar
hoxon hoxon är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 241
hoxon hoxon är inte uppkopplad
Medlem
hoxons avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 241
Hej igen,

Efter ett intensivt arbete under sommaren har vi äntligen börjat få klart den Svenska varsionen av CareerTV dot com. Det svenska systemet består av ett CMS med tillhörande annonssystem och videouppladdningssystem.

Till detta finns även påkopplat ett partnersystem för distribution av video till tredje part.

Jag skulle vilja ha 3-5 personer som strukturerat kan gå igenom sidan och komma med förslag på förbättringar, fel och generella tankar på hur vi kan bli bättre. Ni kommer självklart få ersättning med motsvarande 5 timmar för den tid som ni lägger ner även om du huvudsakligen vill göra detta är intresse för Internet och nya tjänster.

Det finns en grym kompetens på WN och jag hoppas att det finns några stycken som kan dela med sig lite av sina erfarenheter.

Betatesten kommer starta om ca 2 veckor och hålla på i 7 dagar. Jag kommer skicka ett dokument för genomgång av sajten samma dag som betatesten börjar.

Maila mig på [email protected] om du är intresserad av att bli betatestare.

Ha det gott,

// Mikkel
hoxon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017