Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Facebook expert/entusiast sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-15, 19:49 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Standard Facebook expert/entusiast sökes

Jag söker dig som är duktig på Facebook och/eller social media. Mitt företag arbetar sedan sju år med e-handel. Våra två butiker är www.passionofsweden.se och www.amorlina.se. Vi är en av de större aktörerna inom vårt område.

Vi vill utöka vår närvaro på Facebook, men har inte rätt kompetens för det inom företaget (själv använder jag inte ens Facebook privat).

Vi avser integrera vår butik med Facebook. Själva integrationen sköter vi själva. Det är alltså inte tekniken vi behöver hjälp med. Utan vi behöver någon som kan sköta och marknadsföra Facebook-butiken. Jag letar därför efter dig som är insatt i Facebook och som gärna skulle vilja driva en Facebook-butik (dropshipping från vårt lager). Vi sköter lager, logistik, kundtjänst, teknik och allt annat som hör en e-butik till. Du marknadsför din/vår butik via Facebook/sociala media.

Utöver butiken, så vill vi öka vår allmänna närvaro på Facebook, med fans och allt vad det innebär. Även detta behöver vi din hjälp med.

Jag kan antingen erbjuda dig en vanlig timanställning, eller ett provisionsbaserat samarbetsavtal. Du kan arbeta på distans från ditt eget hem/kontor. Men föredrar du att jobba på plats med oss, så kan jag erbjuda eget kontor i vår 460 kvm kontorsvilla i Täby, Stockholm.

Exakt hur vårt samarbete skulle se ut, har jag ingen förutbestämd uppfattning om. Jag är därför ganska flexibel. Jag letar helt enkelt efter dig som är duktig på Facebook. Exakt vad du skulle kunna hjälpa oss med, vet du förmodligen bäst själv. Dra iväg ett PM till mig med en presentation av dig själv, så tar vi det därifrån.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017