Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Front-end utvecklare sökes i Stockholmsregionen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-11-18, 22:33 #1
abs abs är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Nov 2015
Inlägg: 1
abs abs är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Nov 2015
Inlägg: 1
Standard Front-end utvecklare sökes i Stockholmsregionen

Är du en prestigelös lagspelare som kan webbutveckla i sömnen? Då kan vi ha hittat varandra. Just nu förstärker vi vårt team med en Front-end webbutvecklare och en UX designer.

Vi söker superstars som mer än gärna vill arbeta i ett varmt team som delar med sig av sin kunskap. Låt oss ta en titt på kraven för rollerna:

HTML5 & CSS, Förståelse av jQuery och Javascript Frameworks. Gärna erfarenhet av C#, Java eller liknande. En problemlösare och gillar att nörda in sig på relaterade områden.

Du passar in hos oss om du är självgående och talangfull. Du ser webbutveckling som en hobby och håller dig uppdaterad om de senaste teknikerna. Du kanske även skapat några roliga projekt på fritiden? För UX rollen ser vi gärna att du har öga för ett kreativt och affärsmässigt skapande (läs: sätter kundnyttan i fokus).

Du ser dig som ett självutnämnt proffs som förstår de olika aspekter som jobbet kan komma att innebära. Arbetsuppgifterna är, som du kanske förstår, ganska dynamiska på grund av kundernas varierande krav.

Om ovanstående låter intressant tveka inte att höra av dig via PM.
abs är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017