Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Fri trafik på surftown

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-06-08, 18:20 #71
wooper wooper är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 128
wooper wooper är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 128
Citat:
Ursprungligen postat av SWEHOTELL
Citat:
Originally posted by -jgabor@Jun 2 2008, 23:38


Citat:
Ursprungligen postat av SWEHOTELL
Jag hade min sida porrportalen.se hos Surftown så fort sidan fick 1000 besökare dag så stände dom bara när sidan och det var väl typ för 1.5år sedan.. aldrig mer det webhotlet för mig.
1.5 år är flera ljusår om man pratar webbhotell... Vissa av dagens webbhotell fanns inte ens för 1.5 år sedan! Och vi har faktiskt förändrat det mesta vad gäller suspenderingar, avtalsvillkor och trafikgränser, speciellt under det senaste året - och till kundens fördel.

Och jag kan nästan garantera dig att vi inte stängde ner dig på grund av antalet besökare. Vi har många många kunder med siter som har betydligt fler besökare. Dock kan jag tänka mig att du kanske inte fick det bästa bemötandet... Det är något vi har jobbat på att förbättra, och som vi faktiskt har blivit bättre på.

Det är sant det du skriver om att 1.5 år är väldigt länge sedan i sådana har sammanhang och jag måste säga att jag var mycket nöjd med suport etc. redan då och det lärju inte blivit sämre nu men det jag skrev att kontot bara stängdesner är sant ni kanske inte gör på det sättet idag. och vem vet man kanske ger är en ny chans inomkort
"Kanske ger en ny chans inom kort"

Vilken tvär-vändning du gjort med tanke på ditt tidigare inlägg :P
wooper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017