Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Din bokföring

Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import.
Ja jag fixar bokföringen själv! 33 56.90%
Nej jag anlitar en Redovisningskonsult! 25 43.10%
Antal röster: 58. Du får inte rösta i den här omröstningen

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-06-18, 23:25 #21
Max Max är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 721
Max Max är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 721
Citat:
Ursprungligen postat av Max
Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Jag är grymt nöjd med Nils på Total Office. De håller till i närheten av Prisxtra, inte långt från Solnabron.
Kika in på www.totaloffice.se eller skicka PM med kontaktinfo, så ska jag be honom kontakta dig.
Är inte total office egentligen ett bokföringsprogram på palm pilot, dvs man sköter egentligen bokföringen själv?
Förtydligande - ovan var inte menat som kritik mot total office utan en fråga som jag är intresserad av svaret på, kanske ngn som använder dem kan berätta lite mer hur det fungerar med dem?
Max är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-06-19, 00:28 #22
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
jonny jonny är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 6 941
Citat:
Ursprungligen postat av Max
Citat:
Originally posted by -jonny@Jun 16 2006, 19:58
Jag är grymt nöjd med Nils på Total Office. De håller till i närheten av Prisxtra, inte långt från Solnabron.
Kika in på www.totaloffice.se eller skicka PM med kontaktinfo, så ska jag be honom kontakta dig.


Är inte total office egentligen ett bokföringsprogram på palm pilot, dvs man sköter egentligen bokföringen själv?
Jag har aldrig använt tjänsten eftersom den inte passar min verksamhet. Jag tror att just den tjänsten är lämplig för mindre företag som inte har så många transaktioner per månad. Den saknar vad jag vet stöd för löner bland annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Brickshop
Det bästa du kan göra är att skaffa FöreningsSparbankens e-bokföring. Det är direktkopplat till bankkontot så varje gång du handlar något med ditt företagskort bokförs det automtiskt. Enklare kan det inte bli? Varför betala 800kr i timmen för en revisor när du kan trycka på en knapp så är det klart?
Riktigt så enkelt är det inte. Och alla transaktioner är inte kopplade direkt till bankkontot. Det känns lite som Total Office tjänst ovan - det fungerar för de som har en verksamhet där det inte blir så många verifikat.

Själv ägnar jag runt en dag per månad med att sortera upp papper för att överlämna en pärm med alla underlag för redovisningen.
jonny är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-06-19, 21:34 #23
H@nsson H@nsson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 160
H@nsson H@nsson är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 160
Har väll igentligen fått den infon jag behöver..... en låt gärna disksionen gå vidare......
H@nsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017