Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Komplett spelsida med administreringsläge säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-06-08, 14:33 #1
anton.soder anton.soder är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 2
anton.soder anton.soder är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 2
För ungefär 2 år sedan drog jag och en polare igång spelportabeln. En spelsite med fokus på de bärbara konsollerna. Vi hade under sidans glansdagar några hundra unika besökare per dag och ett väldigt välbesökt forum. Vi hade rabatterade priser på spel hos större försäljare inom branschen. Dock började jag och min kollegas tid för att driva sidan minska och nu har sidan legat på is i 7-8 månader. Vi var just klara med en ny version på sidan när det hela fallerade. Nu har vi tänkt sälja sidan. Vi har märkt ett intresse av att driva spelsiter och skulle gärna vilja se att någon driver vidare det vi startat. Vi har trots allt en databas med ungefär 100 texter och över 100 spel. I annat fall kan man förstås tänka sig någon annan form av spelsite om det är mer intressant. Koden är lite ineffektiv men det borde inte vara några större problem att ändra för den lite mer erfarne på det planet. Jag kan också tänka mig att hjälpa till lite ifall det finns ett behov.

Vi kör helt enkelt med bud då jag inte har någon aning om hur man skall värdera den här siten. Som sagt ingår adminläge för att lägga till, ändra, ta bort nyheter, spel och texter. Ladda upp bilder och lägga till filmer till videospelaren. Vill ni ha domänet också så får ni ta över det b-one-konto som sidan för tillfället ligger på samt domänet.

En demo finns på:
http://www.spelportabeln.se/start/100908/index.php

Adminläget kan jag visa vid intresse. Vid frågor skriv ett svar på tråden helt enkelt.

Skicka buden till [email protected].
anton.soder är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-06-08, 21:35 #2
anton.soder anton.soder är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 2
anton.soder anton.soder är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 2
Fått ett bud på 1000kr nu.
anton.soder är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017