Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Binero fel - varje dag

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-02-16, 17:36 #181
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Citat:
Ursprungligen postat av SEAPelle Visa inlägg
Skulle det vara teknik borde man nog gå i i detalj vilka config, uppstättning etc.
Nämen usch! Detta är ju kvalificerade företagshemligheter förstår du väl?!
KristianE är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 17:38 #182
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Så långt jag kan se är du inte kund hos Binero, och varför skulle du få skriva här men inte webbhotell?
Jag hade högre tankar om dig än att få ett sådant här svar av dig. Korkat om jag själv få säga det. Du är en konkurrent till Binero, du säger dessutom "Välj ett annat webbhotell" och givetvis menar du ditt eget eftersom du har detta snygga citat under varje inlägg du gör..

Jag är en användare och du konkurrent. Och jo, jag är kund hos Binero, men bara med en reklamsida som inte stör mig så mycket om den går ner stup i kvarten..
MusikMixen är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 17:52 #183
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Du är en konkurrent till Binero, du säger dessutom "Välj ett annat webbhotell" och givetvis menar du ditt eget eftersom du har detta snygga citat under varje inlägg du gör..
Nej, där har du fel, menar inte nödvändigtvis mitt egna, sedan tolkar du naturligvis saker precis som du vill. Men kalla mig gärna korkad om det får dig att må bättre.

Men vilken fin vändning vi fick på tråden, nu klagar vi inte längre på Binero utan på någon annan istället

Senast redigerad av Danielos den 2012-02-16 klockan 17:57
Danielos är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-17, 08:51 #184
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Ja, framhävande att olika tekniker skulle jag kalla det, det kan man knappast kalla för gnäll.. dessutom är det inte bara vi som kör lastbalansering.
Men jag kan inte se att Gusti skulle ha nämnt vare sig memcache, lastbalansering i ett enda inlägg. Om du menar mig så är det bättre du citerar vad jag skrivit istället, eftersom jag aldrig nämnt ordet gnäll.
Bryr mig inte speciellt mycket om egenreklamen på wn, även om jag tycker att det gör det mindre intressant att besöka sidan. Det jag skrev var bara ett skämt då jag tyckte att det var lite humor att en av dina anställda/kompanjoner påpekade att folk som upprepar sig gnäller
Johan_W är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-17, 08:59 #185
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Bryr mig inte speciellt mycket om egenreklamen på wn, även om jag tycker att det gör det mindre intressant att besöka sidan. Det jag skrev var bara ett skämt då jag tyckte att det var lite humor att en av dina anställda/kompanjoner påpekade att folk som upprepar sig gnäller
Men problemet är att du buntade ihop din åsikt om mig när du citerade honom i ett relativt känsligt läge när jag försöker framföra något viktigt. För det första, det jag skrev hade inget med egenreklam att göra, även om flera försöker hävda detta, syften eller baktanken var definitivt inte egenreklam, och för det andra så handlar det inte om att det jag säger är att samma person klagar upprepade gånger heller, utan det handlar om att hellre stötta Binero än att bara sprida destruktiv kritik. Och jag säger även att det är då bättre att byta hotell, istället för att sprida destruktiv kritik så man istället hittar ett hotell man bli nöjd med, om man nu väljer att inte stötta Binero och hålla ut och detta sa jag 100% generellt och så objektivt jag kan göra. Det är ju ren nonsens att jag pga mitt inlägg skulle förvänta mig att någon byter till just oss pga det jag skrev. Alla borde förstå att destruktiv kritik inte hjälper någon, Binero har nog fattat poängen ändå att folk är missnöjda med prestanda och annat och jobbar på det så mycket dom bara kan.

Senast redigerad av Danielos den 2012-02-17 klockan 09:11
Danielos är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-20, 14:06 #186
Rolle66 Rolle66 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 13
Rolle66 Rolle66 är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 13
Är det någon annan som upplever stora Sirap problem med nya BINERO 2.0 ?

segt som faan på våran webbsida i mellanåt kan de ta upp till 8 sek att komma vidare.

på mailen får jag ofta Timeout, vilket jag aldrig sätt tidigare när man låg på Binero1.0


nån som kan rekommendera bättre webbhotell?
Rolle66 är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-21, 00:44 #187
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 254
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 254
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle66 Visa inlägg
Är det någon annan som upplever stora Sirap problem med nya BINERO 2.0 ?
segt som faan på våran webbsida i mellanåt kan de ta upp till 8 sek att komma vidare.
på mailen får jag ofta Timeout, vilket jag aldrig sätt tidigare när man låg på Binero1.0

nån som kan rekommendera bättre webbhotell?
Jag skulle verkligen vilja prata om motsatsen till det du påstår dig ha problem med gällande Binero.
Jag har varit kund i omgångar hos Binero, Inte för att dem är dåliga eller att saker och ting inte fungerar utan mer för att jag inte haft behov att dem eller andra webbhotell.

Jag tycker Binero 2.0 är hur bra som helst, Har upptäckt ett litet strul med uppladdningar via FTP som jag ännu inte haft tid att prata med Binero om men det är inte akut i dagsläget.
Jag har inga problem alls med något av de saker du nämner i ditt inlägg inte har jag haft det i version 1.0 heller.
Jag har dessutom alla mina domäner via Binero och all admin gällande dessa fungerar utmärkt med.
Ibland undrar man om det är skit bakom ratten istället för skit från leverantören.
Bara en tanke man får när man läser olika personers inlägg, Nu inte sagt att ditt inlägg är skit men jag hoppas du får lika bra flyt med Binero 2.0 som jag har om du väljer att stanna hos dem.
tomas70 är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-21, 08:29 #188
phamel phamel är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 5
phamel phamel är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 5
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle66 Visa inlägg
Är det någon annan som upplever stora Sirap problem med nya BINERO 2.0 ?

segt som faan på våran webbsida i mellanåt kan de ta upp till 8 sek att komma vidare.

på mailen får jag ofta Timeout, vilket jag aldrig sätt tidigare när man låg på Binero1.0


nån som kan rekommendera bättre webbhotell?

Vi hade problem som du beskriver direkt efter "uppgraderingen" till Binero 2.0. Bytte till Space2U och sedan dess har WP sajten fungerat felfritt.
mvh
Pål
phamel är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-21, 16:49 #189
mephisto73s avatar
mephisto73 mephisto73 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 730
mephisto73 mephisto73 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mephisto73s avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 730
Rött på hela panelen idag, över en timma. Nä nu är det dags att flytta allt viktigt det här håller inte längre.
mephisto73 är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-21, 16:58 #190
Clarence Clarence är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 974
Clarence Clarence är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 974
För en gångs skull är mitt också nere trots att det ligger på gamla binero. Väldigt väldigt rött idag, ja. Lyckligtvis inget viktigt för min del.
Clarence är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017