Kom ihåg mig?

Nya priser för domän hos Loopia... igen!

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2022-04-30, 01:53 #11
Domaner Domaner är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2014
Inlägg: 111
Domaner Domaner är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2014
Inlägg: 111
Citat:
Ursprungligen postat av yakuzaemme Visa inlägg
Dom har alltid varit billigast så vitt jag vet - skillnaden är att dom skriver ink. moms och dom andra ex. moms
Alla bör bojkotta Loopia Group och deras webbhotell. Det är en skillnad på ca 35.000kr/år för mina domäner med dom och andra billigare. Det är inte rimligt. Att skylla det på inflationen är bedrövligt. Varför inte skriva som det är att dom vill öka marginalen när alla hoppar av när dom köper upp Binero och går från ett väldigt bra webbhotell till kanske ett av Sveriges absolut sämsta? Bara titta på omdömen och se vad deras kunder tycker.. Knappast läge att höja priserna.
Dom köper upp webbhotell efter webbhotell och slaktar kvaliteten och höjer priserna.
Domaner är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2022-04-30, 23:33 #12
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 356
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 356
Tror många fler kommer hoppa på detta, är ju flera som redan höjer pga inflationen så det lär inte stoppas här.
Admax är i alla fall vad jag sett billigare än loopia när det kommer till domäner, även så misshosting. Men som sagt Loopia styr marknaden många kommer ta efter deras priser är jag rädd.
ZynX är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2022-05-01, 01:31 #13
Domaner Domaner är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2014
Inlägg: 111
Domaner Domaner är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2014
Inlägg: 111
Citat:
Ursprungligen postat av ZynX Visa inlägg
Tror många fler kommer hoppa på detta, är ju flera som redan höjer pga inflationen så det lär inte stoppas här.
Admax är i alla fall vad jag sett billigare än loopia när det kommer till domäner, även så misshosting. Men som sagt Loopia styr marknaden många kommer ta efter deras priser är jag rädd.
Jag tror inte det då Loopia vill tjäna pengar på domäner medan många webbhotell säger att dom inte vill tjäna pengar på domäner utan sina webbhotell och servrar istället. Loopia är även kraftigt eftersatt och vill bara tjäna pengar nu för tiden är min känsla.
Domaner är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2022-05-06, 12:16 #14
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Citat:
Ursprungligen postat av yakuzaemme Visa inlägg
169? Inleed tar 149kr ink moms
Citat:
Ursprungligen postat av Domaner Visa inlägg
Aj det har jag missat, dom har inte varit så billiga förut? Inte ens Egensajts mängderabatt klår det. Blir till att börja flytta alla domäner till dom istället då.
Vi har dock nyligen ökat rabatten så mängdrabattspriset för 10+ domäner till 7% och för 20+ domäner till 14%, vilket ger det billigaste priset på 116kr exkl moms eller 145kr inkl moms för förnyelse.

Senast redigerad av Danielos den 2022-05-06 klockan 12:20
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2022-07-10, 20:49 #15
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
En liten update angående mitt tidigare inlägg från i maj ovan. Vi har nyligen gjort prisjusteringar på flera TLD, och har bla. därför minskat rabatten för 20+ domäner till 12% för att inte sälja vissa TLD under inköpspris, och detta innebär att vårt lägsta pris för förnyelse av .se och .nu blir 148:50 inkl. moms, vilket trots allt ändå blir marknadens lägsta pris med en liten marginal. Ju fler transfer in vi får, ju lägre kan vi sätta vår marginal.
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017